با رای اکثریت اعضای شورا

شهردار آستانه‌اشرفیه برکنار شد/ استدلال عضو شورا: نمره شهردار اگر چه خوب بود اما حتی بهترین بازیکنان نیز تعویض می‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه با پاسخ‌های شهردار این شهر قانع نشدند و وی را با اکثریت آرا برکنار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , اعضای شورای اسلامی این شهر پیش از ظهر امروز از پاسخ علی شفیعی شهردار این شهر قانع نشدند و وی را با اکثریت آرا برکنار کردند.

۱۳۹۳۰۶۰۲۰۰۰۵۴۹_PhotoAرئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه در جلسه طرح سئوال از شهردار این شهر اظهار کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های علی شفیعی، طبق اختیارات قانونی اعضای شورا، نقاط ضعف و قوت عملکرد شهردار در قالب تذکر و سئوال به شهردار اعلام شد.

محمد گلباغی با بیان اینکه علی شفیعی نتوانست به سئوالات اکثریت اعضای شورای شهر آستانه‌اشرفیه پاسخ قانع‌کننده دهد و در نتیجه استضیاح شد، تصریح کرد: با اختیاراتی که قانون به شورا داده است، در این مدیریت نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردیم تا پاسخگوی برنامه‌های شورا و مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای سال ۹۵ برنامه دارم، افزود: اکنون درصدد جمع‌آوری نظرات هستیم تا برنامه‌های سال آینده را انجام دهیم.

ابراهیم نجفی و یوسف دوست‌جلالی دو نفر از اعضای شورای شهر آستانه‌اشرفیه به دفاع از عملکرد شورا پرداختند و خدمات شهردار را در طول دو سال قابل قدردانی دانستند و تابع تصمیم اکثریت اعضای شورای شهر شدند.

حسن امیدوار عضو دیگر شورای شهر آستانه‌اشرفیه در مخالفت با عملکرد شهردار گفت: انتظار می‌رفت شهردار در اجرای برنامه‌های شورا شهامت و شجاعت بیشتری داشته باشد.

مجید همتی دیگر عضو مخالف فعالیت شهردار آستانه‌اشرفیه نیز اظهار کرد: ظرفیت شورا بسیار بالاست و به حداقل قانع نیستیم و هدف ما توسعه حداکثری در شهر است.

علیرضا تیغ‌نورد، دیگر عضو شورای شهر آستانه‌اشرفیه نیز مخالفت خود با عملکرد شهردار این شهر را اعلام و تصریح کرد: دل ما برای شهرمان می‌تپد و هیچ غرض‌ورزی در برکناری شهردار نیست اما عدم شفافیت در دریافت عوارض و تخفیف‌ها از موارد مبهم برای اعضای شورا بود.

مهدی رحمدل عضو دیگر شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه نیز با اشاره به توانمندی شهردار این شهر اظهار کرد: نمره شهردار اگر چه خوب بود اما همانگونه که بهترین بازیکنان دنیا نیر تعویض می‌شوند ممکن این تغییر شهردار برای تحرک بیشتر شهر لازم باشد.

شهردار برکنار شده آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه مذکور ضمن دفاع از عملکرد خود به تشریح بخشی از برنامه‌هایش پرداخت و گفت: بر اساس مستندات موجود بنده طبق برنامه‌های ابلاغی با نظر تمام اعضای شورای شهر انجام وظیفه کرده‌ام.

علی شفیعی با قدردانی از تمام اعضای شورای اسلامی این شهر به بخشی از مطالب ارائه شده اعضای شورای شهر پاسخ داد.

 در پایان جلسه مذکور علی شفیعی شهردار آستانه‌اشرفیه با ۵ رأی مخالف و ۲ رأی موافق استیضاح و از ادامه همکاری در تصدی شهرداری این شهر برکنار شد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،
tel final1

Share