در جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد

شهرداری میتینگ انتخاباتی برگزار نکند/انتقاد عضو شورا از آبنمای جدید میدان مرکزی انزلی/کمیته زیباسازی تشکیل شد/با کسانی که از جایگاه خود سوء استفاده کنند برخورد خواهیم کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورشعبان در مورد میدان مرکزی شهر و انتقادات موجود تصریح کرد: طرح میدان اصلی انزلی را به دست کارشناسان با تجربه سپرده ایم و تا سه ماه آینده طرح ها کاملا آماده می شود و طرح آبنما یک پروژه پرتابل و قابل انتقال است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شصت و دومین جلسه عادی و علنی شورای شهر بندر انزلی با حضور شهردار و حول محوریاصلاح ردیف های بودجه ی شهرداری برگزار شد.

شهرداری میتینگ انتخاباتی برگزار نکند/حلقه گمشده شهرداری کمیته زیباسازی است

DSC_0498به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , امیر احمدی فرد در نطق پیش از دستور شورا با تبریک سال نو میلادی گفت:برای کاندیداهای مجلس آرزوی موفقیت کرده و خواستار رقابت سالم و فضای رفاقتی هستم زیرا عامل توسعه و پیشرفت شهر را همدلی و استفاده از تمام پتانسیل های ظرفیت موجود شهر می دانم.

وی در خصوص حمایت چند تن از کارمندان و مدیران شهرداری در راستای حمایت از نامزدها اظهار کرد: هر شخص حقیقی حق حمایت از کاندیدای مورد نظر خود را دارد ولی وقتی در جایگاه حقوقی قرار گیرد نمی تواند از امکانات دولتی برای کاندید خاصی استفاده کند زیرا غیر شرعی و نیز غیر قانونی است که متاسفانه برخی مدیران شهرداری در ساعات اداری به جای اینکه در اندیشه عمران و آبادانی شهرمان باشند میتینگ های انتخاباتی برگزار می کنند که از شهردار محترم خواستار تذکر جدی به آنها هستم.

احمدی فرد در مورد مراسم تجلیل از چند تن از بازنشستگان شهرداری خاطرنشان کرد: تجلیل از افرادی که سال ها برای شهر زحمت کشیده اند بسیار قابل تقدیر است اما با توجه به کاهش درآمدها و وضعیت نامطلوب مالی شهرداری این امر قابل توجیه نیست.

وی حلقه گمشده شهرداری را کمیته زیباسازی دانست و تصریح کرد: بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه ی نورپرداری ، تندیس ها ، المان ها ، نمای ساختمان ها و مبلمان شهری موجب پر رنگ تر شدن پروژه های اجرایی شهرداری می شود.
احمدی فرد در پایان نطق پیش از دستور خود به شدت از پروژه آبنمای میدان مرکزی شهر انتقاد کرد و گفت : در طی یکساله گذشته چندین پروژه که کیفیت مطلوبی نداشته اند در میدان مرکزی شهر احداث شده اند که این پروژه ها فقط و فقط موجب به هدر رفتن هزینه های شهرداری می شود و از شهردار خواستار تشکیل کمیته زیباسازی هستم.

تا پایان دی ماه بودجه ۹۵ را ارائه می شود/دومین جلسه کمیته زیباسازی تشکیل شد

DSC_0520رضا پورشعبان شهردار انزلی در ابتدا با تبریک میلاد حضرت مسیح وسال نو میلادی با بیان اینکه بودجه سال ۹۵ با رویکرد کاملا جدیدی تا پایان دی ماه به اعضای شورای شهر ارائه می گردد  یادآور شد: تلاش بر آن بوده که در بحث عمرانی و جاری اصلاح بودجه وجود داشته باشد.

وی در خصوص انتخابات مجلس و خبرگان اظهار داشت: چه به عنوان مسئول و چه شهروند باید موجب حضور جداکثری مردم را فراهم آوریم و تلاش کنیم فردی اصلح وارد مجلس شود و بسیار مشخص است هر شهروندی از شخصی جانبداری و حمایت کند ولی این جانب داری ها باید قانونی باشد.

شهردار انزلی در پاسخ به تذکر احمدی فرد مبنی بر فعالیتهای سیاسی چند تن از کارمندان شهرداری بیان داشت: شهرداری ها به عنوان یک نهاد عمومی حق ورود در انتخابات را نداشته و اگر در این خصوص موردی رخ داده است تذکر و نظارت را بیشتر می کنیم .
وی در خصوص زیباسازی شهری خاطرنشان کرد: کمیته زیباسازی تشکیل شده و در سال جاری تا کنون ۲ جلسه برگزار کرده و دنبال ایده های جدید و راهکار برای رفع  مشکلات هستیم و از هر جوان انزلیچی که فکر می کند طرح و نظری کاربردی در این خصوص دارد استقبال خواهیم کرد.

پورشعبان در مورد میدان مرکزی شهر و انتقادات موجود تصریح کرد: طرح میدان اصلی انزلی را به دست کارشناسان با تجربه سپرده ایم و تا سه ماه آینده طرح ها کاملا آماده می شود و طرح آبنما یک پروژه پرتابل و قابل انتقال است و شهرداری پس از نصب و اجرای طرح نهایی این آبنما را به جایی دیگر منتقل خواهد کرد.

با کسانی که از جایگاه خود سوء استفاده می کنند برخورد خواهیم کرد

DSC_0500محمد رضا بدیعی فر رییس شورای شهر انزلی در ابتدا در خصوص بودجه و وضعیت مالی شهرداری انزلی عنوان کرد: از نظر مالی مجموعه شهرداری در شرایط سختی قرار داشته و شهرداری باید برخی از هزینه ها را کاهش داده و حذف نموده تا بتواند حقوق کارمندان خود را پرداخت نماید.

وی در خصوص فعالیت های سیاسی کارمندان شهرداری اظهار داشت: بنده چنین چیزی را به شخصه هنوز مشاهده نکرده ام ولی اگر فردی از جایگاه خود سوء استفاده کند و در ساعات اداری برای کاندیدای خاص تبلیغات نماید قطعا با فرد خاطی برخورد خواهیم نمود ولی پس از ساعات اداری هر فردی اختیار دارد از هر شخصی حمایت نماید.

گفتنی است در پایان اصلاح ردیف های بودجه ی شهرداری با اکثریت آراء مورد قبول واقع شد.

Share