رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

شهدای انقلاب گیلان دچار غربت هستند/۲۲ بهمن آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها است/ از داوطلبان انتخابی در سخنرانی برنامه‌های دهه فجر استفاده نشود

به گزارش پایگاه اطلاع سانی دیارمیرزا ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اقدام شایسته‌ برای ساماندهی مزار شهدای انقلاب در مرکز استان انجام نشده است، گفت: شهدای انقلاب گیلان دچار غربت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع سانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اقدام شایسته‌ برای ساماندهی مزار شهدای انقلاب در مرکز استان انجام نشده است، گفت: شهدای انقلاب گیلان دچار غربت هستند.

۴۵ashjari202حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به رویکردها، سیاست‌ها، خط‌ مشی و اولویت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال ۶ رویکرد فرهنگی و تبلیغی از طرف ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی ابلاغ شده است.

وی بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، همدلی و هم‌زبانی، خودباوری و مدیریت جهادی و اقتصادی مقاومتی را از رویکردهای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری عنوان کرد و افزود: شعار دهه فجر امسال، تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی هستیم، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر باید از ظرافت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد.

اشجری الزام‌های ایجابی و سلبی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را برشمرد و بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید عمومی، فراگیر و خلاقانه و نوآورانه باشد.

وی نداشتن پشتوانه فکری خلاقانه را یکی از آفت‌های برخی از کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برشمرد و گفت: برخی از کمیته‌ها به جلسه‌های درون‌سازمانی خود بسنده کرده و از نیروهای خلاق به عنوان اتاق فکر استفاده نمی‌کنند و این امر نیازمند اهتمام ویژه مسئولان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید مبتنی بر سیاست‌ها و خط‌ مشی مصوب باشد، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها در راستای اهداف و چشم‌انداز نظام حائز اهمیت است.

اشجری خواستار اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی هماهنگ با ارزش‌ها و تأمین‌کننده آرمان‌های انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌ها باید موجب تقویت همدلی‌، هم‌زبانی و وفاق ملی شود.

وی اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه فجر در راستای امید، نشاط و شادابی را ضروری خواند و یادآور شد: برنامه‌ها باید از جلوه هنری و جذابیت لازم برخوردار باشد ضمن اینکه اطلاع‌رسانی مناسب و پوشش خبری ویژه مؤثر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به الزامی‌های سلبی اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پرهیز جدی از اجرای برنامه‌های مغایر با شئونات اسلامی یا تضعیف‌کننده وحدت ملی مهم است.

اشجری نداشتن تعارض برنامه‌ها با الزام‌های ایجابی و جایگاه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را حائز اهمیت خواند و گفت: پرهیز از ورود به کشمکش‌های سیاسی و جناحی و استفاده نکردن از امکانات و ظرفیت‌های دهه فجر در راستای حمایت از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأثیرگذار است.

* از داوطلبان انتخابی در سخنرانی برنامه‌های دهه فجر استفاده نشود

وی با اشاره به اینکه دو برنامه محوری ۱۲ و ۲۲ بهمن در دهه فجر انقلاب اسلامی داریم، تصریح کرد: از داوطلبان انتخاباتی نباید برای سخنرانی در مراسم دهه فجر استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به ۱۴ مصوبه برنامه‌های دهه فجر در سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: برخی از مصوبات مذکور اجرایی نشده است.

اشجری خواستار اقدام شایسته برای ساماندهی گلزار شهدای انقلاب اسلامی در مرکز استان شد و اظهار کرد: ساماندهی مزار شهدای انقلاب نیازمند اهتمام ویژه مسئولان است.

وی به افتتاح پروژه‌های عمرانی در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های افتتاحی باید قابل اعتناء باشد.

* ۲۲ بهمن آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها

اشجری با اشاره به زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها، بیان کرد: ۲۲ بهمن امسال زمان آغاز انتخابات نامزدها طبق ماده ۲۳ آیین‌نامه انتخاباتی است و امکان دارد در این روز چالش‌هایی ایجاد شود و برای رسیدگی به موضوع نیاز است کمیته جداگانه‌ای تشکیل شود.

tel final1

Share