نوه بنیانگذار انقلاب

سیدعلی خمینی:براى حاج حسن آقا دعوتنامه آزمون خبرگان ارسال نشده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نوه بنیانگذار انقلاب از عدم دعوت ازسیدحسن خمینی و آیات موسوی بجنوردی، امجد، غروی، اعرافی، شاه آبادی، بنایی و سعیدی برای شرکت در آزمون خبرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،انتخاب نوشت: نوه بنیانگذار انقلاب از عدم دعوت از سیدحسن خمینی و آیات موسوی بجنوردی، امجد، غروی، اعرافی، شاه آبادی، بنایی و سعیدی برای شرکت در آزمون خبرگان خبر داد.

entekh_2015-11-18_20-51-352آیات امجد، غروى(عضو جامعه مدرسین)، اعرافى( امام جمعه قم و رییس جامعه المصطفى)، نصرالله شاه آبادى(استاد اخلاق و فرزند استاد امام خمینى)، بنابى، سعیدى(امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه)کسانى بودند که خبرنگار انتخاب به نزدیکانشان دسترسی پیدا کرد و همه اعلام کردند که تا پایان وقت ادارى دوشنبه هیچ دعوت و حتا پیامکى از شوراى نگهبان برایشان ارسال نشده است. البته طبق اعلام شوراى نگهبان بالغ بر ٢۶٠ نفر براى امتحان دعوت نشده اند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید على خمینى خبری مبنى بر اینکه از سوى شوراى نگهبان  هیچ دعوتنامه رسمى و یا پیامکى براى حضور سید حسن خمینى ارسال نشده است را تایید کرد.

هم چنین طبق اطلاعى که خبرنگار انتخاب کسب کرده است از آیت الله محسن فقیهى( از اعضاى جامعه مدرسین حوزه علمیه) جهت شرکت در امتحان دعوت شده است؛ اما معلوم نیست که ایشان در این امتحان شرکت نماید.

نکته قابل ذکر، مصاحبه آخر و ملایم سخنگوى شوراى نگهبان است که عدم شرکت نامزدها را به معناى انصراف ندانسته اما گفته است که عدم حضور ابزار تشخیص اجتهاد را از شوراى نگهبان سلب مى کند.

tel final1

Share