سلفی نکونام با ژاوی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، شب گذشته و پیش از بازی ایران و قطر در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا نکونام و ژاوی با هم عکس سلفی گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جام جم ورزشی ،شب گذشته و پیش از بازی ایران و قطر در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا نکونام و ژاوی با هم عکس سلفی گرفتند.

ژاوی هرناندز و جواد نکونام از دوستان هم به حساب می آیند. در سال های حضور نکونام در اسپانیا، این رفاقت شکل گرفت. جواد در آن زمان به عنوان کاپیتان تیم ملی چند بار به ژاوی در جمع بهترین های دنیا رای داد که این مساله باعث شد تا هافبک مطرح بارسا قبل از یکی از دیدارهای تیمش و اوساسونا، از نکونام تشکر کند. پس از آن بود که رابطه آنها خوب شد و گهگاهی به صورت ایمیلی با هم در ارتباط بودند.

این دو نفر شب گذشته و پیش از بازی ایران و قطر در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا یکدیگر را دیدند و دقایقی با هم حرف زدند. ژاوی از نکونام پرسید که کی به قطر رفته و الان کجا بازی می کند؟ نکونام هم گفت: «به العربی پیوسته ام.» که ژاوی ادامه داد: «برای تو در این تیم آرزوی موفقیت می کنم.» ستاره سابق بارسا همچنین گفت که از زندگی در قطر راضی است و امیدوار است جواد هم بتواند زندگی خوبی در این کشور داشته باشد.

۶۳۵۸۸۵۵۷۵۰۰۸۱۳۴۴۵۱tel final1

Share