مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان خبرداد

سقوط درختان و تیرهای برق در برخی مناطق رشت بر اثر وزش باد شدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه وضعیت ناشی از وزش باد شدید در استان تحت مدیریت است، گفت: تاکنون سقوط درختان و تیرهای برق در برخی مناطق شهر رشت گزارش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا , مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه وضعیت ناشی از وزش باد شدید در استان تحت مدیریت است، گفت: تاکنون سقوط درختان و تیرهای برق در برخی مناطق شهر رشت گزارش شده است.

۸۱۹۱۲۲۹۲-۷۰۴۳۲۰۲۹افشین عزیزی افزود: وزش باد شدید در مواردی منجر به سقوط درختان ، کنده شدن سربندی حلبی و قطع برق شده با این وجود، تاکنون حادثه بزرگی در استان گزارش نشده است.
وی بیشترین سرعت باد را براساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، مربوط به شهرستان رشت با حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت عنوان و بیان کرد: اوضاع توسط فرمانداران و دستگاه های اجرایی مربوطه مدیریت می شود و هریک از دستگاه ها، هماهنگ با هم، وظایف خود را در این ارتباط انجام می دهند.
مرکز فوریت های ۱۲۱ شرکت برق استان گیلان اعلام کرده که ۳۷ مورد قطعی برق در شهر رشت بر اثر وزش باد شدید از صبح امروز (جمعه) ثبت شده است.
بر اساس اعلام این مرکز ، این قطعی ها در مناطقی همچون میدان جانبازان، بلوار شهید بهشتی، حمیدیان و آج بیشه رشت بوده که برق مشترکان آنها بر اثر وزش باد شدید و پارگی سیم قطع شده است.
اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز از آمادگی نیروهای راهداری در استان در پی وزش باد شدید گرم خبر داده است.
تمامی نیروهای راهداری در آماده باش کامل هستند و گشت های راهداری در نقاطی که احتمال سقوط درختان وجود دارد، مستقر شده اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به پاکسازی جاده ها اقدام کنند.

tel final1

Share