بدیعی فر عضو هیئت مدیره ملوان

یوسف زاده و پویا نزهتی در لیست فروش ملوان قرار گرفتند/دنیامالی با تضمین باشگاه پول قرض می کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شورای شهر انزلی در خصوص شایعه های لیست مازاد توسط حمید استیلی گفت : بنا به دلایلی سعید یوسف زاده و پویا نزهتی فعلا در لیست فروش قرار داده شده اند که دلایل آن می تواند از همه لحاظ باشد که باید از خود سرمربی بپرسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد رضا بدیعی فر رییس شورای شهر انزلی و عضو هیئت مدیره ملوان در خصوص جلسه هیئت مدیره ملوان و دستاوردهای آن عنوان کرد:قرار شده که حق و حقوق بازیکنان در این هفته پرداخت شود
وی افزود : هدف این استکه تیم کمی از لحاظ روحی تقویت شود و تحت فشار نباشد از جایی قرضی صورت گرقت تا قول های داده شده عملیاتی گردد.

badieifar0505عضو هیئت مدیره ملوان در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه چه فردی این پول را قرض می دهد, گفت : آقای دنیامالی این پول را قرض می کنند البته با تضمین باشگاه ملوان.
بدیعی فر خاطرنشان کرد: مالکیتی وجود ندارد و اگر شخصی بخواهد ورود پیدا کند می تواند به عنوان حامی و اسپانسر بیاید و اگر خواسته هایی از مسئولین شهری برای سرمایه گذاری داشته باشد ما آمادگی لازم را داریم.
وی تصریح کرد: شرایط سختی نگذاشته ایم و اما الزاماتی تهیه کردیم  تا در آینده به ما نگویند که چرا الزامات را رعایت نکردید و شرایط همان شرایطی است که در آیین نامه باشگاه آماده است و هر شخصی هم اگر بخواهد در این عرصه حضور پیدا کند بر اساس آیین نامه تعهداتی خواهد داشت.
عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان در خصوص گرفتن بازیکن جدید در نیم فصل با توجه به مشکلات مالی این تیم بیان کرد: بازیکنان با توجه به اعتبارات کل فصل جذب می شوند.
وی در خصوص برگشت احتمالی سرگی پاشینکو عنوان کرد: سرگی خود به اعضاء هیئت مدیره گفته که از لحاظ روحی آمادگی ندارد و در بازی با استقلال خودش درخواست ۵ هزار دلار کرده بود که ما حاضر شدیم پرداخت کنیم اما در عین حال گفت آمادگی ندارم و در بازی با ذوب آهن نیز آن اشتباهی که کردم به دلیل مشکل روحی بوده است.
بدیعی فرد افزود: وقتی خود بازیکن چنین چیزی را اعلام می کند باشگاه باید چه کاری صورت دهد با این حالی که همه لحاظ با وی مساعدت شد.

رییس شورای شهر انزلی در خصوص شایعه های لیست مازاد توسط حمید استیلی گفت : بنا به دلایلی سعید یوسف زاده و پویا نزهتی فعلا در لیست فروش قرار داده شده اند که دلایل آن می تواند از همه لحاظ باشد که باید از خود سرمربی بپرسید.

‘گفتنی است ملوان روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به اینکه مهدی شریفی بازیکن سرباز این تیم به طور ناگهانی به تراکتورسازی منتقل شده است از لیگ برتر کناره گیری خواهد کرد.

tel final1

Share