از گوشه و کنار سیاست در گیلان

سران فتنه در حصر نیستند بلکه در قصر هستند/انتخاب قلب به جای عقل برای تعیین حوزه انتخابیه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

سران فتنه در حصر نیستند بلکه در قصر هستند

حماسه-۹دی-در-لاهیجا-۷به گزارش سرویس سیاسی «لاهیجان»، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی در مراسم بزرگداشت ۸دی مردم گیلان و ۹دی که در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد، با بیان اینکه امروزمان را بواسطه عبرت گیری از تاریخ سامان دهیم اظهار کرد: فتنه اکبر در حال راه اندازی است اما ملت ایران از ۹ دی ۸۸ عبرت بگیرد.

وی با بیان اینکه یکی از خصایص ۹دی این بود که توده مردم فقط یاوری و نائبی فرزند فاطمه را قبول کردند و به خواص هم نگاه نکردند گفت: دشمنان عمود نظام سیاسی، دینی جامعه را نشانه گرفته است و این عمود، ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید مهدوی با اشاره به اینکه چرا بعضی ها یک خط در میان از مقام معظم رهبری حرف می زنند و یک خط در میان هم می گویند:”چرا نیاید رهبر حکومت را نقد کرد؟” گفت: اصلا هدف از مطرح کردن شورای رهبری، دو قطبی کردن جامعه است.

وی با بیان اینکه برخی ها با عمامه های سیاه و سفید، عزت نظام را سیاه کرده اند و چه عمامه سیاه هایی که امروز کمک کار انگلیس هستند گفت: اما عمامه سفید هایی هم هستند، که بجای کمک به امام امت، ساز “نقد امام مملکت” را کوک می کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در ادامه با بیان اینکه عده ای دائما خاطره سازی می کنند، مگر امام مخالف جدی شورای رهبری نبود و مگر در بازنگری قانون اساسی در سال ۶۸ ، شورای رهبری را از متن قانون اساسی برنداشت گفت: فتنه بزرگتری در پیش است و آن “تضعیف ولایت” است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه چرا مظلوم نمایی می کنید و چرا می گویید سران فتنه در حصر هستند گفت: سران فتنه به ترحم ولیّ خدا در قصر بسر می برند و کلیه امکانات اعم از تفریح، ارتباطات در اختیارشان است.

وی با اشاره به حماسه مردمی در ۸ و نهم دی با بیان اینکه یقین بدانید آن مردمی که در ۹ دی با همه سلائق سیاسی برای دفاع از عزت اسلام و ایران به تبعیت از رهبر فرزانه شان آمدند، هوشمندانه کار شما را رصد می کنند گفت: اگر فتنه ای بجنبانید، دوباره تعداد زیادتری از شما را نه به حصر، نه به قصر بلکه به همان جهنمی می فرستند که ما را دعوت کرده اید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید مهدوی با بیان اینکه خدا را شکر که شیطان، آبروی بزک کنندگان خودش را دم به ساعت می برد و این روزها نقض عهد توهین آمیز آمریکا، دلیل این مدعاست افزود: یقینا دلواپسی شرافت دارد از دلدادگی به کدخداها، و ملت ایران هم دلواپسانی هستند که در مواقع لزوم، حماسه ی ۹ دی دیگری خلق خواهند کرد.

انتخاب قلب به جای عقل برای تعیین حوزه انتخابیه

ghahremani_2015-12-30_12-41-30روح الله قهرمانی چابک عصر امروز در گفتگوبا کاسپین، با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: به ندای قلبم برای ثبت نام در حوزه انتخابیه رودسر و املش رجوع کردم.

وی افزود: عقلم به من گفت در رشت کاندیدا شوم، واقعیت هم این بود اگر تنها در رشت ثبت نام می کردم و هیچ فعالیت انتخاباتی خاصی هم انجام نمی دادم به لطف مردم این شهر می توانستم بدون مشکل به مجلس راه پیدا کنم.

داوطلب انتخابات مجلس دهم در حوزه رودسر و املش اضافه کرد: اما قلبم به من گفت که در شهرم و منطقه خودم کاندید شوم و در نهایت به ندای قلبم گوش کردم.

قهرمانی با بیان اینکه به تمامی کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب احترام می گزارم افزود: معتقدم همه در حال زحمت و تلاش می باشند و این از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که هر تفکری می تواند در چارچوب قانون حرفش را بزند و واقعا کرسی های آزاد اندیشی در تمامی قشرها برقرار باشد.

استاندار سابق گیلان افزود: بنده به عنوان کاندیدایی مستقل و بدون وابستگی به هیچ جناحی و هیچ شخصی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و خط قرمز شهدا ثبت نام کردم و انشاء الله در خدمت و در واقع مردم مظلوم و زحمتکش رودسر و املش خواهم بود.

دلیل جالب کاندیدای تالشی برای انصراف از شرکت در انتخابات و واکنش فرماندار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، جلال جمالی با حضور در فرمانداری تالش انصراف خود از نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال بصورت مکتوب اعلام کرد.

با انصراف جمالی تعداد نامزدهای انتخابات تالش به ۲۸ نفر می رسد.

پیش از این، پیمان ایمان زاده نیز پیش از این از نامزدی در انتخابات انصراف داده بود.

جمالی در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز درباره علت انصراف خود اظهار داشت: امروز به فرمانداری تالش رفته بود و با شخص فرماندار گفتگو کردم و آقای فرماندار به من گفتند یکی از شرایط نماینده مجلس بودن متأهل بودن است.

وی افزود: در جواب فرماندار گفتم پس چرا از من ثبت نام کردید من که اعلام کرده بودم مجرد هستم که آقا فرماندار فرمودند وظیفه ما تنها ثبت نام است. حتی فرماندار به من پیشنهاد داد که در این مدت ازدواج کنم تا دارای شرایط نماینده مجلس را داشته باشم که البته من قبول نکردم.

این نامزد انصراف انتخابات تالش با بیان اینکه فرماندار تالش تأکید داشت در اعلام انصراف خودم موضوع مجرد بودن را بنویسم گفت: من صلاح را بر این دیدم که به جای رد صلاحیت خوردن بهتر است انصراف بدهم.

علی فتح الهی فرماندار تالش در پاسخ به اظهارات جلال جمالی درباره انصرافش از نامزدی در انتخابات طی پیامکی به خبرنگار ماسال نیوز نوشت:
«باسلام. ایشان انصراف متنى خود را به دبیرخانه تحویل داده بودند و ما اطلاعى از برنامه اش نداشتیم. این همه راه را خودش آمده بود فرماندارى و خودش دلایلى را مطرح کرده. نمی‌دانم چرا مطالب کاملا برعکس مطرح می‌شود. و کفى بالله شهیدا»

وی این پیامک را در پاسخ به این سوال پیامکی که آیا تاهل جز شروط کاندیداتوری مجلس است؟ جلال جمالی گفته است:فرمانداری تالش به ایشان گفته چون مجرد هستی تایید نمیشوی و لذا انصراف داده است؟

اعتراف سارق نوجوان به پنج فقره سرقت در لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری یک سارق ۱۶ ساله و اعتراف وی به پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس “سرهنگ حسین نیک فرد” در تشریح این خبر گفت : عوامل گشت کلانتری ۱۱ این فرماندهی در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز  شهر حین گشت زنی به فرد نوجوانی که در اطراف چندین موتور سیکلت پارک شده پرسه می زد مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

 سرهنگ نیک فرد در ادامه افزود : نامبرده پس از توقیف و انجام تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان اعتراف که بلافاصله وی جهت تشکیل پرونده ومعرفی به مراجع قضائی به کلانتری تحویل داده شد.

نیک فرد در پایان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص هم دستان احتمالی وی در دست بررسی است از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

tel final1

Share