در گفتگو با رسانه ها

سخنگوی شورای نگهبان استعفا داد/شورای نگهبان تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارد اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده را ارائه کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجات‌الله ابراهیمیان از سمت سخنگویی شورای نگهبان استعفا داد.وی، با اعلام این خبر گفت: صبح امروز استعفای خود را از سمت سخنگویی شورای نگهبان ارائه کردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجات‌الله ابراهیمیان از سمت سخنگویی شورای نگهبان استعفا داد.

۱۳۹۴۱۰۱۹۰۰۰۶۱۶_PhotoAنجات الله ابراهیمیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: صبح امروز استعفای خود را از سمت سخنگویی شورای نگهبان ارائه کردم.

وی از بیان دلیل استعفای خود امتناع کرد و افزود: در حال حاضر وقت مناسبی نیست که دلیل استعفای خود را بیان کنم. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی برای سمت سخنگویی شورای نگهبان تعیین می‌شود.

شورای نگهبان تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارد

همچنین سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ اطلاعات مربوط به اسامی افرادی که صلاحیت آنها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شده هنوز مسجل نیست.

وی افزود: شورای نگهبان تا ساعت ۲۴ امشب شنبه ۲۶ دی ماه ۹۴ فرصت دارد تا اسامی مربوطه را در این باره اعلام کند.

تکمیلی:
مدیر روابط عمومی شورای نگهبان: با استعفای نجات الله ابراهیمیان از سخنگویی شورای نگهبان موافقت نشد.بنابر اعلام روابط عمومی این شورا آیت‌الله احمد جنتی استعفای ابراهیمیان را نپذیرفته است.

محمدمهدی شیرمحمدی مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان در گفت وگو با میزان، درباره استعفای سخنگوی شورای نگهبان اظهارکرد: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با استعفای نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی این شورا موافقت نکرده است.
درباره اینکه در صورت عدم پذیرش ابراهیمیان برای حضور در سمت سخنگویی شورای نگهبان چه اتفاق خواهد افتاد تصریح کرد: انشاالله که وی می‌پذیرد در سمت خود باقی بماند.

tel final1

Share