خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا

سابقه کاری هر شخصی نشانگر کیفیت و کمیت فعالیت های اوست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خسته بندر مورد برخی اعتراض ها در مورد باشگاه ملوان به وی اظهار داشت : هیچ نماینده ای دنبال گرفتن تیم نیست و نظر هر شخش با شخص دیگر فرق می کند و بدلیل آنکه نزدیک انتخابات هستیم هر فردی برای تبلیغ خود از ملوان سخن می گوید و شعار می دهد و این را بدانید از شعار تا عمل فاصله زیادی دارد و سابقه کاری هر شخصی نشانگر کیفیت و کمیت فعالیت های اوست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با زیباسازی و انجام زیر ساخت ها موجب توسعه پایدار شهرستان و به تبع آن ماندگاری گردشگر شویم یادآور شد:این امکانات برای شهرستان تا حدودی در چند سال اخیر فراهم شده است و لازم است این کار با همکاری هتلداران,مهمان پذیر ها و تمام کسانی که در صنعت گردشگری نقش دارند تداوم یابد تا به درآمد پایدار دست یابیم.

khaste_0238خسته بند که با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی گفتگو می کرد در ارتباط با زیباسازی شهر و خیابان ها اظهار کرد:زیرسازی ، آسفالت و جدول گذاری خیابان پاسداران انجام شده و خیابان اطبا هم اکنون زیرسازی آن آغاز شده و اعتبار آت توسط شهرداری تامین شده است و اعتباری هم از دولت خواهیم گرفت و من فکر میکنم که تا یک سال اینده تکمیل شود.
خسته بند در مورد معضلات و مشکلات فاضلاب مسکن مهر شهرستان انزلی عنوان کرد: بیش از ۴ میلیارد تومان یارانه از دولت قبلی و جدید برای این کار دریافت شد و یک سری کارهای زیر ساختی انجام گرفته ولی  لوله ها گنجایش نداشته و اداره آب و فاضلاب شهرستان در حال برنامه ریزی برای رفع این مشکل است.

وی در مورد سند خانه های مسکن مهر گفت: با شهرداری و بانک ها هماهنگ شده تا کارهای سند دار شدن این خانه ها انجام شود و مشکل سند به زودی حل خواهد شد.
نماینده مردم انزلی در مورد درخواست و انتظارات مردم برای رفع مشکلات ملوان خاطرنشان کرد: در این اوضاع اقتصادی کسی پیش قدم نمی شود و مشکل از اسپانسر است و اگر کسی را پیشنهاد دهید خوشحال می شویم .

خسته بند افزود:تبلیغ کنید تا افرادی که توانایی دارند پیش قدم شوند . آقای دنیا مالی نیز در تلاش برای حل اسپانسر است و در این راستا کسانی که می آیند معمولا قولشان با عملشان فاصله دارد. فعلا با دو نفر در حال مذاکره هستیم و بزودی این مشکل را برطرف می شود.

وی ادامه داد: افراد می توانند بر اساس سرمایه گذاری که کرده اند حق انتفاع داشته باشند و حداکثر با ۵ میلیارد می توانند تیم را جمع کنند و برای بدهی ها هم کمک می کنیم و امتیازهایی برای آنها در نظر می گیریم تا برند تیم و سرمایه آن فرد ارزش افزوده بیشتری پیدا کند.

خسته بندر مورد برخی اعتراض ها در مورد باشگاه ملوان به وی اظهار داشت : هیچ نماینده ای دنبال گرفتن تیم نیست و نظر هر شخش با شخص دیگر فرق می کند و بدلیل آنکه نزدیک انتخابات هستیم هر فردی برای تبلیغ خود از ملوان سخن می گوید و شعار می دهد و این را بدانید از شعار تا عمل فاصله زیادی دارد و سابقه کاری هر شخصی نشانگر کیفیت و کمیت فعالیت های اوست.

tel final1

Share