فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت:

روسای کمیسیون ها اطلاعی از مفاد نامه های اداری با ریاست شورا ندارند/قدردانی از مردم و مسئولین بابت برگزاری هفته رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شیرزاد از ارسال نامه ای خطاب به شهرداری جهت حمایت از پاکبان حادثه دیده خبر داد و افزود: همه اعضای شورای شهر آن نامه را امضا کرده اند که تا جهت حمایت مالی از این پاکبان لایحه ای به شورا ارسال گردد تا با تصویب آن در صحن شورا به این پاکبان کمک کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر رشت با یان اینکه که در صبح جمعه متاسفانه یکی از پاکبانان زحمتکش منطقه پنج شهر رشت در حال انجام وظیفه به دلیل سهل انگاری یکی از رانندگان دچار سانحه شد اظهار کرد:این حادثه اسفناک منجر به قطع یکی از پاهای این پاکبان زحمتکش شد.

shirzad_9181شیرزاد از حضور به موقع شهردار منطقه پنج و پیمانکار منطقه بعد از حادثه تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدوارم این پاکبان هرچه سریعتر سلامتی خود را کسب کند و همچنین از رانندگان محترم می خواهم که به قوانین راهنمایی و رانندگی مقید باشند تا شاهد تکرار این گونه حوادث ناگوار و تلخ نباشیم.

شیرزاد در ادامه از زحمات و تلاش های پاکبانان شهر رشت که در جهت سلامت و بهداشت شهرمان فعالیت می کنند قدردانی کرد و افزود: امیدوارم که مدیران مناطق پنج گانه شهر رشت با جدیت بیشتری نسبت به حقوق پاکبانان شهر رشت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

عضو شورای شهر رشت با محکوم کردن حرکت رژیم جنایت کار آل سعود در به شهادت رساندن شیخ «نمر» و سردادن شعار «مرگ بر آل سعود خبیث » اظهار کرد: این حرکت نقض حقوق بشر است و امیدوارم که رژیم آل سعود به زودی سرنگون شود.

شیرزاد از حضور پرشور و گسترده مردم فرهنگ دوست شهر رشت، شهر باران های نقره در برنامه های بزرگداشت «هفته رشت» تشکر  و تصریح کرد: از هنرمندان , مسئولین و دست اندرکاران رشت به جهت برگزاری این برنامه ها قدرانی می کنم.

وی در ادامه با قدردانی از شهردار رشت بابت برگزاری مراسم های این هفته در تذکری خطاب به ریاست شورای شهر شت اظهار کرد:  نامه هایی که از خارج شورا با ریاست شورای شهر مکاتبه می شوند به روسای کمیسیون های شورا و از جمله کمیسیونی که بنده ریاست آن را برعهده دارم اطلاع داده نمی شود و ما مطلع نیستیم و در برخی مواقع اعضای کمیسیون  هم بی خبر هستند.

شیرزاد با بیان اینکه اگرچه مکاتبات اداری عموما با ریاست شورا انجام می شود اما عموما روسای کمیسیون ها  از مفاد آن جلسات با خبر می شدند یادآور شد:در صورتی که اگر روسا و اعضای کمیسیون شورا از این جلسات اطلاع داشته باشند می توانند در برخی موارد همراه با رئیس شورا در جلسات حضور پیدا کنند و از منافع مردم شهر دفاع کنند برای مثال در چند ماه گذشته جلساتی در فرمانداری و استانداری در خصوص بحث رودخانه ها و لندفیل سروان برگزار شد که متأسفانه ما از این موضوع اطلاعی نداریم و بی خبر هستیم.

شیرزاد از ارسال نامه ای خطاب به شهرداری جهت حمایت از پاکبان حادثه دیده خبر داد و افزود: همه اعضای شورای شهر آن نامه را امضا کرده اند که تا جهت حمایت مالی از این پاکبان لایحه ای به شورا ارسال گردد تا با تصویب آن در صحن شورا به این پاکبان کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه این پاکبان در حال حاضر در بیمارستان پورسینای رشت بستری است, گفت:به همراه جمعی از همکاران شورا و شهرداری از پاکبان آسیب دیده  عیادت خواهیم کرد.

tel final1

Share