نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا

رهبری املشی تکذیب کرد/مشاور کسی نیستم/از ۲۰ سال قبل دبیر هیات مرکزی گزینش بوده ام

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رهبری املشی با بیان اینکه «دبیری هیات مرکزی گزینش» پست محسوب نمی شود , اظهار کرد:بنده نمی توانم از لحاظ قانونی مشاور آقای نوبخت باشم چون «مشاور» پست محسوب می شود و از سوی دیگر «دبیری هیات مرکزی گزینش» یک سازمان ارتباطی با آن سازمان ندارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از انتشار خبری در یکی از پایگاه های خبری شرق گیلانی مبنی بر اینکه  «محمدمهدی رهبری املشی طی حکمی از سوی دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بعنوان مشاور و دبیر هیات عالی گزینش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب شده است» نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا ضمن تکذیب این خبر گفت: بنده نماینده مردم هستم و نمی توانم مشاور باشم و چنین چیزی صحت ندارد.
rahbari_9510
رهبری املشی با بیان اینکه «دبیری هیات مرکزی گزینش» پست محسوب نمی شود , اظهار کرد:بنده نمی توانم از لحاظ قانونی مشاور آقای نوبخت باشم چون «مشاور» پست محسوب می شود و از سوی دیگر  «دبیری هیات مرکزی گزینش» یک سازمان ارتباطی  با آن سازمان ندارد چون افراد از سوی هیات عالی گزینش انتخاب می شوند نه ریاست آن سازمان.

وی در پایان گفت:«هیات مرکزی گزینش» با «هسته گزینش» تفاوت دارد. هر دستگاهی یک هیات مرکزی گزینش دارد و  این هیات از سوی «هیات عالی گزینش» انتخاب می شوند و ربطی به آن دستگاه ندارند  و اصلا پست نیست. بنده از ۲۰ سال قبل و در زمان مدیریت آقایان عارف , میرزاده , نجفی و…بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی دبیر هیات مرکزی گزینش بوده ام و هر چهار سال یک باردوره من تمدید شده است و هر چند ماه یکبار جلسه ای برگزار می کنیم.
tel final1

Share