در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد

رفیعی:اعضای شورا فضای رشت را ملتهب نکنند/با توجه به در پیش بودن انتخابات بهتر است از ایجاد‌ تنش جلوگیری شود/شوقی:استیضاح شهردار رشت به اجماع شورا نرسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شورا با همکاری بیشتر فضای ایجادشده در رشت را مدیریت و از بروز التهاب در شهر خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,محمدعلی رفیعی‌نوده عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با تبریک به سرانجام رسیدن‌ مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای برجام تحریم‌های ظالمانه‌ای که‌ سال‌ها علیه ایران اسلامی اعمال می‌شد حذف شود.

rafieinode9198وی افزود: امیدواریم اجرای برجام و لغو تحریم‌ها موجب شود که ایران اسلامی بیشتر از گذشته در مسیر رشد و توسعه گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تأخیر در آغاز جلسات مذکور، از اعضای این شورا خواست تا در زمان تعیین شده برای آغاز جلسات در صحن شورای شهر رشت حاضر شوند.

وی به برخی موضوعات مطرح‌شده پیرامون شهردار رشت اشاره کرد و یادآور شد: هر سخنی که توسط اعضای شورا مطرح می‌شود ذهن شهروندان و رسانه‌ها را درگیر موضوع می‌کند.

رفیعی‌نوده ادامه‌داد: از تمام اعضای شورای شهر رشت می‌خواهیم تا با همکاری بیشتر فضای ایجادشده در رشت را مدیریت و از بروز التهاب در شهر خودداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات بهتر است با مصلحت‌اندیشی حرکت کرده و از ایجاد‌ تنش جلوگیری کنند.

استیضاح شهردار رشت به اجماع شورا نرسید

فرهاد شوقی امشب در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به موضوع استیضاح شهردار رشت اظهار کرد: استیضاح شهردار رشت یکی از مباحثی است که بابت آن در بین اعضای شورا اجماع نیست.

وی افزود: دو هفته گذشته در صحن شورا درباره برخی از اقدام‌های شهردار رشت‌ نطق داشتم و خواستار پیگیری بیشتر اعضای شورا درباره برخی از عملکردهای شهردار رشت شدم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عزل و نصب‌ها در شهرداری رشت، تصریح کرد: هر روز شاهد عزل و نصب‌های متعدد در شهرداری رشت هستیم و شرایط حاکم موجب نارضایتی تعداد زیادی از مدیران، معاونان و پرسنل شهرداری رشت شده است‌.

شوقی گفت: اگر مسیر استیضاح با عقیده برخی از اعضای شورای رشت همراه نیست راه دیگری در پیش گرفته شود و اعضای شورا نباید منتظر باشند تا شرایط شهرداری به‌خودی خود تغییر کند و باید تذکرات لازم به شهردار داده شود.

وی با بیان اینکه شهردار رشت نسبت به سئوالات اعضای شورا بی‌تفاوت است، خاطرنشان کرد:  این رفتار وی یک نوع بی‌احترامی عمدی است و از اعضای‌ شورا می‌خواهیم برای بهبود وضعیت شهرداری رشت ساختاری اتخاذ کنند که پس از اتمام دوره چهارساله شورا شرمنده شهروندان نباشیم.

tel final1

Share