در اعتراض به عدم رسیدگی دولت

رسایی با ماسک در مجلس حضور یافت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم رسیدگی دولت به وضعیت‌ آلودگی هوا اعتراض کرد و خواستار رسیدگی دولت به این معضل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم رسیدگی دولت به وضعیت‌ آلودگی هوا اعتراض کرد و خواستار رسیدگی دولت به این معضل شد.

resayiحجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه پارلمان طی تذکری با اشاره به درخواستش برای تحقیق و تفحص از بورس گفت: آقای ابوترابی! چند روز پیش از آخرین وضعیت تفحص از بورس از شما سوال کردم که شما گفتید حرف بنده درست است اما گفتید چون در روزهای پایانی مجلس هستیم بهتر است انجام نشود.

وی اضافه کرد: یک سال پیش تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست به هیأت رئیسه داده شد و در آن زمان قرار نبود مجلس پایان بیابد چرا آن تحقیق و تفحص در دستور کار قرار نگرفت.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در همین زمینه خاطرنشان کرد: عضو شورای شهر تهران گفته است در روزهای اخیر میزان مرگ و میر به دلیل آلودگی هوا افزایش یافته است و اورژانس هم می‌گوید شاهد بد بودن هوا و در پی آن مراجعات مردم هستیم.

«برخی مسئولان در دفتر کارشان دستگاه تصفیه هوا گذاشته‌اند اما مردم عادی که دستگاه تصفیه هوا ندارند»

رسایی ادامه داد: اصلا آلودگی هوا تقصیر ماست اما کاش دولت فکری برای رفع آن بکند؛ امروز مردم جوک درست کرده‌آند و می گویند آب و باران مسئول رسیدگی به وضعیت هوا شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس به آلودگی کلان‌شهرهای کشور اضافه کرد و افزود: این وضعیت واردات بنزین است و این هم آلودگی هوا؛ باز هم تأکید می‌کنم به مردم بگویید آلودگی هوا تقصیر ماست اما جان مردم مهمتر است پس کاری انجام دهید.

رسایی با اشاره به تعطیلی مدارس در دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته، گفت:‌ روز چهارشنبه مدارس تعطیل نشد و این موضوع همزمان با سفر رئیس‌جمهور به شهر ری بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت گفت: موضوع تحقیق و تفحص از محیط زیست را بررسی می‌کنیم تا ببینیم ماجرا چیست.

به گزارش فارس، در نشست علنی امروز حمید رسایی در حالی پیرامون آلودگی هوا تذکر داد و خواستار رسیدگی دولت به این معضل شد که ماسک به صورت زده بود و دلیل این اقدام را در اعتراض به عملکرد محیط زیست توصیف کرد.

resized_1401900_830 resized_1401901_967 resized_1401902_244

tel final1

Share