از گوشه کنار در سیاست گیلان

دیدار یکی از نمایندگان گیلان با مشایی/عضو شورای شهر فومن قصد کرسی ریاست مجلس را دارد؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

دیدار یکی از نمایندگان گیلان با مشایی

masha-ahmadi-2-1431310585چندی پیش یکی از پایگاه های خبری گیلان خبر از دیدار یکی از نمایندگان گیلان با محمود احمدی نژاد را داده بود که دیارمیرزا با بررسی این خبر و گفتگو با یک منبع آگاه پرده از چهره این نماینده گیلانی برداشت.
در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی یک منبع آگاه در گفتگو با دیارمیرزا اعلام کرده است که چندی پیش همان نماینده گیلانی به دیدار اسفندیار رحیم مشایی رفته است و از حضور یک چهره  وابسته به احمدی نژاد در انتخابات پیش رو که رابطه نزدیکی نیز با یکی از شخصیت های بلندپایه رسانه ای دولت سابق دارد اظهار گلایه کرده است و حضور دو نماینده وابسته به یک جریان را آنهم در یک حوزه انتخابیه حساس و سرنوشت ساز به نوعی شکستن رای حامیان دولت سابق دانسته است.

این نماینده به اصطلاح ارزشمدار که در گذشته به وکیل الدولگی افتخار می کرده است جدیدا در گفتگو با پایگاه های خبری مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح طلب اعلام داشته که اولین نفری بوده که نسبت به خانه نشینی احمدی نژاد اعتراض کرده است.

اگرچه بارها از سوی نزدیکان رئیس جمهور سابق اعلام شده است که مشایی دیگر فعالیتی در حوزه سیاست ندارد اما گویا آقای نماینده با حضور این کاندیدای جدید که از قضا در دولت گذشته فرماندار نیز بوده ,آنچنان در انتخابات پیش رو احساس خطر کرده است که راهی جزء این مساله برای او باقی نمانده بود تا گلایه های خود را با مشایی در میان بگذارد تا او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد بر روی احمدی نژاد این اعتراض را به نوعی به گوش محمود احمدی نژاد برساند.

عضو شورای شهر فومن قصد کرسی ریاست مجلس را دارد؟

بهجت نیوز نوشت:همانطور که از ماه‌ها قبل پیش‌بینی کرده بودیم انتخابات در حوزه فومن و شفت هر روز داغ‌تر از قبل می‌شود و این بار عضو جوان شورای شهر فومن برای حضور در انتخابات اعلام امادگی کرده است!

سینا-میری-نرگسی سینا میری نرگسی که پیش از این توانسته بود در دوره چهارم شورای شهر فومن همراه با ۶نفر دیگر از کاندیدا وارد صحن شورای شهر فومن شود این‌بار برای حضور در عرصه انتخابات مجلس قدم نهاده است.

وی که یکی از جنجالی و پرحاشیه ترین چهره‌های شورای شهر فومن می‌باشد ، بر طبق اخبار واصله در حوزهٔ انتخاباتی تهران و ری و اسلامشهر و شمیرانات که یکی از حوزه‌های استان تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است مراحل ثبت‌نام را تکمیل کرده است. این حوزه به مرکزیت تهران ۳۰ نماینده دارد و جزو مهمترین حوزهٔ انتخاباتی مجلس است. در بیشتر دوره‌ها رئیس مجلس نمایندهٔ مردم تهران بوده‌است!!البته که آرزو بر جوانان عیب نیست اما آیا به نظر شما عضو جوان شورای شهر فومن با انجام ثبت‌نام از حوزه تهران قصد تصاحب کرسی ریاست مجلس را دارد؟!

بر طبق شنیده‌ها سینا میری نرگسی قصد جدی برای حضور در انتخابات ندارد و صرفا با انجام این عمل قصد آن را دارد تا اهراز صلاحیتش را برای انتخابات مجلس محک بزند.البته شنیده های دیگر هم می‌افزاید که تیم حامی وی برای آینده برنامه ریزی کرده اند و احتمال حضور جدی وی در دوره های آتی با توجه به سن و سال پایینش امکان پذیر می‌باشد.

ظاهرا قصه حضور اعضای شورای شهر بدلیل تشابه شب های انتخاباتی اش با دوران رقابت های تبلیغاتی مجلس شورای اسلامی بسیاری از اعضا را وسوسه کرده که خود را برای حضور در رقابت‌های مجلس آماده کنند.

شاید مثال اشتباهی نباشد اما تعبیر گل کوچیک برای شورای شهر و استادیوم ورزشی برای مجلس شورای اسلامی به نظر صحیح می‌آید.

آخرین شنیده ها از انتخابات خبرگان رهبری در گیلان

با پایان ششمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شمار داوطلبان نمایندگی از گیلان، به ۲۳ نفر رسیده است.

بر همین اساس شنیده شده است که حجت الاسلام احمد مروی معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری و همچنین آیت الله تسخیری اگرچه از یک حوزه دیگر داوطلب نمایندگی شده اند اما در نهایت با انتقال حوزه انتخابیه خود در زمان برگزاری انتخابات کاندیدای گیلان خواهند بود.
از سوی دیگر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدصادق علم الهدی برادر زاده آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد با حضور در فرمانداری قم، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان گیلان، ثبت نام کرد. 

وی در خصوص دلایل کاندیداتوری خود از این حوزه انتخابیه، گفت: گیلان خانه مادری من است و خوشحالم که خدا توفیق داده در این مجلس کاندیدا شوم.

ناجی ملوان از این تیم جدا شد

به گزارش دیارمیرزا فرزاد حاتمی مهاجم تنومند باشگاه ملوان بندر انزلی پس از یک فصل و نیم حضور در این باشگاه طی جلسه ای با مدیر عامل باشگاه با ملوان فسخ قرارداد کرد و از این تیم جدا شد .
 حاتمی در طول حضور خود در ملوان خصوصا فصل گذشته نقش بسزایی در گل ها و بقای ملوان در لیگ لیگ چهاردهم داست.

گفتنی است ملوان انزلی هم اکنون با مشکلات مالی در حال ادامه مسیر لیگ است و ممکن است با ادامه روند موجود دیگر بازیکنان ملوان نیز صبر خود را از دست بدهند .

عکس یادگاری دو نماینده گیلانی با نوه امام

ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.
حضور این دو نماینده گیلانی همزمان با ثبت نام حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره) شده بود که برای کاندیداتوری در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات ثبت نام کرد.

photo_2015-12-23_18-10-26
tel final1

 

Share