با حضور در بیت آیت الله قربانی صورت گرفت

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با تعدادی از خانواده های قربانیان فاجعه منا+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر رشت با نمایندگانی از خانواده های قربانیان فاجعه منا استان گیلان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی حج و زیارت گیلان ،نمایندهولی فقیه در استان و امام جمعه شهر رشت با نمایندگانی از خانواده های شهدای منا استان گیلان دیدار کردند.

در این جلسه خانواده های شهیدان آیت الله قلی پور، حاج علی اصغر صالحی، حاج ابراهیم فخری و حاج یوسف کاکویی و همچنین مدیر حج و زیارت استان و مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان حضور داشتند.

مدیر حج و زیارت استان در ابتدای جلسه اقدامات صورت گرفته در خصوص فاجعه منا را تشریح نموده و گزارش مبثوتی به محضر مبارک حضرت آیت الله قربانی تقدیم نمودند. سپس خانواده های این شهیدان درخواست های خود را مطرح نموده و ایشان نیز قول بررسی و مساعدت لازم را اعلام نمودند.

در ادامه جلسه حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر رشت توضیحات مبنی بر زنده نگه داشتن فاجعه منا در اذهان عمومی اشاره داشتند و همچنین در مورد خصوصیات فردی، اجتماعی و علمی شهید آیت الله قلی پور مواردی بیان نمودند.

در انتهای جلسه حاضرین با حضرت آیت الله قربانی عکس یادگاری گرفتند.

tel final1

Share