اسماعیل حاجی‌پور در جلسه علنی شورای شهر رشت:

در ۵۰ سال گذشته شهرداری مانند ثابت‌قدم ندیده‌ام/خوبی‌های شهردار را افزایش و ضعف‌هایش را به صفر برسانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاجی پور با بیان اینکه شهردار نقاط قوت زیادی دارد، گفت: در ۵۰ سال گذشته، شهرداری مانند ثابت‌قدم ندیدم و هنر ما باید این باشد که خوبی‌های شهردار را افزایش و ضعف‌هایش را به صفر برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا , اسماعیل حاجی‌پور نیز در ادامه این جلسه با اشاره به پیروزی ملت ایران در مسأله برجام گفت: امیدوارم با این پیروزی شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم.

hajipoo_1333وی با اشاره به اینکه همه ما برای هدف خدمت به شورا آمده‌ایم، تصریح کرد: قطعا هر یک از ما قبل از ورود به شورا وضعیت بهتری داشته‌ایم؛ اما اکنون بار سنگینی بر دوش ماست و با شادی مردم شاد و با مشکلات آنان نیز غمگین می شویم.

حاجی‌پور با بیان اینکه اعضای شورا با کسی عهد اخوت نبسته‌‌اند، گفت: تمام کارهای ما در راستای تامین منافع شهر است؛ اگر کسی خلاف قانون عمل کند، مقابل او خواهیم ایستاد و با او تعارف نداریم.

این عضو شورا با بیان اینکه بارها به شهردار در خصوص حفظ حرمت مدیران تذکر داده شده است، اضافه کرد: شهردار باید حرمت مدیری که با او کار می‌کند را نگه دارد.

حاجی‌پور با بیان اینکه بار‌ها دوستانه، پدرانه و برادرانه به شهردار در خصوص جا‌به‌جایی مدیران تذکر داده شده است، ادامه داد: دغدغه همه ما شهر رشت است؛ هر چند که مطمئن هستیم که شهردار رشت در انجام پروژه‌های اجرایی شهر بسیار خوب عمل کرده است، اما رفتار او با زیردستان و مدیرانش قابل پسند نیست.

وی با بیان اینکه شهردار نقاط قوت زیادی دارد، گفت: در ۵۰ سال گذشته، شهرداری مانند ثابت‌قدم ندیدم و هنر ما باید این باشد که خوبی‌های شهردار را افزایش و ضعف‌هایش را به صفر برسانیم.

وی همچنین از رئیس شورا خواست تا جلسه‌ای به‌طور فوق‌العاده با شهردار و بدون حضور خبرنگاران برگزار کند.

در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت، با دو فوریت لایحه اصلاحات دفترچه عوارض موافقت نشد، اما کمک مالی یک میلیون تومانی به چهار مسجد شهر و کانون اصلاح و تربیت زندان نیر مورد تصویب شورا قرار گرفت و همچنین تفاهم‌نامه همکاری شهرداری و صداوسیما، تفاهم بانک شهر با شهرداری، لایحه افزایش بلیت‌های ورودی شهر شادی و کمک مالی به افراد مختلف در ادامه جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. همچنین در این جلسه، ثابت قدم، شهردار رشت، به صورت سر زده و بدون دعوت قبلی در صحن شورا حاضر شد و لایحه بودجه سال ۹۵ را به رئیس شورا تقدیم کرد.

tel final1

Share