نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به آغاز روند بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس

در قضاوت های خود،خدا را در نظر بگیرید و براساس قانون عمل کنید

استاندار گیلان در نشست ستاد انتخابات با اشاره به آغاز روند بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی در هیأت های اجرایی گفت: در قضاوت های خود،خدا را در نظر بگیرید و براساس قانون عمل کنید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی در هفدهمین نشست ستاد انتخابات که با حضور فرمانداران امشب برگزار شد با اشاره به حساسیت بالای وزارت کشور برای برگزاری انتخابات با شکوه و قانونمند افزود: وزارت کشور در تلاش است با جدیت و تعامل انتخابات هفتم اسفند را برگزار کند.

۲۰۱۵۰۸۲۸۱۳۱۱۴۳_najafi_7155وی با بیان اینکه هیأت های اجرایی معتمدان و امین مردم هستند گفت: در قضاوت های خود خدا را در نظر بگیرید و براساس قانون عمل کنید.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در اسلام به حفظ آبروی افراد سفارش زیادی شده است خاطرنشان کرد: اصل بر این است تمام افرادی که داوطلب شده اند با عشق به نظام و خدمت به مردم وارد عرصه شده اند مگر اینکه خلاف آن در بررسی های موشکافانه و دقیق ثابت شود.

استاندار گیلان با تأکید بر رعایت اصل بی طرفی در بررسی صلاحیت ها گفت: برای عوامل اجرایی انتخابات و دست اندرکاران برگزاری آن حساسیتی مبنی بر اینکه نام چه کسی از صندوق های اخذ رأی بیرون می آید ، وجود ندارد.

وی گفت: برد دولت در انتخابات نه انتخاب افراد،بلکه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانونمند است.

در این نشست همچنین رئیس ستاد انتخابات و فرمانداران حوز ه های انتخابیه اصلی گزارشی از روند  ثبت نام و فعالیت هیات های اجرایی ارائه دادند.

tel final1

Share