استاندار در جمع هزاران نفر از اهل تسنن و تشیع در مسجد فاروق اعظم اسالم تالش

در خدمت رسانی هیچ تفاوتی بین عزیزان سنی و شیعه قائل نیستیم/مردم گیلان با وحدت همیشگی بار دیگر در انتخابات شرکت خواهند کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان با بیان اینکه در خدمت رسانی هیچ تفاوتی بین عزیزان سنی و شیعه قائل نیستیم افزود : مسئولین وظیفه دارند حداکثر رفاه و آسایش را برای مردم فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جشن آغاز هفته وحدت با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار و با شرکت هزاران نفر از اهل تسنن و تشیع صبح امروز در مسجد فاروق اعظم اسالم تالش برگزارشد.

IMG_5074دکتر نجفی دراین مراسم  با بیان اینکه مردم تالش با فرهنگی بزرگ و قدمتی دیرین مردمان وحدت گرا هستند گفت : همدلی مردمان تالش از لحاظ قومیت ، زبان و هم زیستی در کشور مثال زدنی است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد : سفارش مقام معظم رهبری برای نزدیکی و انسجام بین مذاهب اسلامی در تالش به خوبی انجام شده است .

دکتر نجفی افزود : با تدبیر دولت تدبیر و امید از ظرفیت‌های قومی و مذهبی به درستی استفاده شده و همین نگاه در استان نیز وجود دارد. و در پست های مدیریتی و سیاسی استان نیز از برادران اهل سنت بهره گرفته شده است .

استاندار گیلان با بیان اینکه در خدمت رسانی هیچ تفاوتی بین عزیزان سنی و شیعه قائل نیستیم افزود : مسئولین وظیفه دارند حداکثر رفاه و آسایش را برای مردم فراهم کنند.

وی گفت : همه باید تلاش کنیم با خدمات رسانی در حوزه‌ های مختلف این وحدت و انسجام را تقویت کنیم

استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  حضور قوی مردم را پشتوانه بزرگی برای نظام اسلامی دانست و افزود : مردم گیلان با وحدت همیشگی بار دیگر در  انتخابات شرکت خواهند کرد  و همانند گذشته صحنه‌های پر شوری از شور و شعور بالای سیاسی خود را خلق می نمایند .

در این مراسم که همراه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و مولودی خوانی به مناسبت ولادت پیامبر اسلام به روایت اهل سنت بود از سید نهضت حسینی نژاد از چهره های فرهنگی و شاعران اهل سنت که اشعار بسیاری با مضامین تقریب مذاهب سروده است قدردانی شد.

tel final1

Share