دیارمیرزا گزارش می هد:

در حاشیه تخریب پایدار افراد توسط سایت اجاره ای/آیا زمان برخورد با متخلفین فرا نرسیده است؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از سایت ها که متاسفانه تحت اجاره یکی از نمایندگان رشت درآمده است هر روز تحت عناوین مختلف اقدام به خبرپراکنی و تخریب چهره های سیاسی مخالف خود کرده و از چندی قبل نیز اولویت اول آنها برای تخریب و به قول خودشان بی آبرو کردن افراد , یک ایثارگر و رزمنده قطع نخاعی است چرا که حاضر نشده به مسئولان غیربومی این سایت باج بدهد و در جهت منافع نامشروع آنها گام بردارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، «از طرف علاقه مندان به نامزدهای انتخاباتی گوناگون، بداخلاقیهای انتخاباتی، شایسته ی ملت ما نیست؛ تهمت زدن آدمهای مؤمن را، مصونیت دار از لحاظ اسلامی و شرعی را؛ در معرض هتک آبرو قرار دادن در شبنامه ها، در مطبوعات، در پایگاههای اینترنتی و غیره، این ها اصلاً مصلحت نیست. من به طور جد از همه ی کسانی که نسبت به نامزدهای مختلف علاقه مندی ای دارند، درخواست می کنم، اصرار می کنم که این علاقه مندی خودتان را از راه تخریب دیگران، اهانت به دیگران، متهم کردن دیگران نشان ندهید. هرچه می خواهید، از نامزد مورد علاقه ی خودتان تمجید کنید، تعریف کنید؛ اما دیگران را تخریب نکنید. این علامت بدی است. »

Ransomwareآنچه که در بالا آمده است بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم مردم یزد در تاریخ ۱۳۸۶/۱۰/۱۲ بود تا نشان دهیم رهبر معظم انقلاب چقدر بر رعایت آداب انتخاباتی تاکید دارند.

هرچند طی یک سال اخیر شاهد انواع دروغ پردازی و داستان پردازی یک سایت به اصطلاح خبری اما کاملا زرد و اجاره ای علیه برخی مسئولان گیلان و یکی از نمایندگان رشت بوده ایم اما این روزها که نتایج تائید صلاحیت ها  توسط هیات های اجرایی و نظارت به شورای نگهبان ارسال شده ,متاسفانه همان رسانه های زرد بار دیگر اقدامات باج خواهانه و تخریبی خود را آغاز کرده و دست به خیال پردازی در سایت های اجاره ای خود و همچنین شبکه های اجتماعی و گروه های تلگرامی زده اند و در راه تخریب چهره ها از هر ابزار غیرشرعی بهره می گیرند.

یکی از سایت ها که متاسفانه تحت اجاره  یکی از نمایندگان رشت درآمده است هر روز تحت عناوین مختلف اقدام به خبرپراکنی و تخریب چهره های سیاسی مخالف خود کرده و از چندی قبل نیز اولویت اول آنها برای تخریب و به قول خودشان بی آبرو کردن افراد , یک ایثارگر و رزمنده قطع نخاعی است چرا که حاضر نشده به مسئولان غیربومی این سایت باج بدهد و در جهت منافع نامشروع آنها گام بردارد.

حذف نماینده ای که جان خود را در دوران دفاع مقدس برای دفاع از مردم نثار کرده بود و امروز حنجره اش را در دفاع مردم به کار گرفته تبدیل به غصه ای برای آنان شده است و در این مدت این نماینده  و خانواده اش به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن مورد اهانت این جماعت قرار گرفته اند. تشویش اذهان عمومی , نشر اکاذیب متعدد و اهانت گسترده به مسئولان و مدیران گیلانی این سایت را تبدیل به نماد بی اخلاقی رسانه ای در استان عزیزمان گیلان نموده و موجب هتک هیثیت خبرنگاران نیز شده است.

آنها که از مدت ها پیش به قدرت پایگاه بزرگ و مردمی این نماینده ایثارگر پی برده اند و شکست خود در انتخابات از طریق برگزاری یک رقابت سالم و عادلانه را مسجل  دانسته اند, در جدیدترین حرکت ایذایی و اقدام کثیف خود وقتی با دروغ پردازی های گسترده در شبکه های اجتماعی و سایت های زنجیره ای در صدد این هستند که نشان دهنده نماینده جانباز و ایثارگر مردم رشت که توسط هیئت نظارت استان رد صلاحیت شده , قصد تهیه طومار و اعمال خلاف قانون را دارد و می خواهد در آستانه برگزاری انتخابات فضای ناامنی در استان ایجاد نماید !

بوالعجب…در حالی که خود نیک می دانند که این فرد جان خود راه در راه نظام و ولایت فقیه هدیه کرده و به هیچ وجه حاضر نیست مانند برخی آقایان به خاطر مناصب دنیوی,  آخرت خود را بفروشد و به هر شیوه ای شده وارد مجلس شود.

همانطور که وی در مصاحبه های متعدد هم اعلام نموده است تبعیت مطلق از قانون و شورای نگهبان را وظیفه ی اصلی خود می داند و صرفا بر پیگیری امور از طریق مجاری قانونی تاکید دارد و به همه دوستداران و هواداران خود هم توصیه اکید کرده که وارد خاله زنگ بازی های این نابخردان نشوند و فقط از مجاری قانونی پیگیر امور باشند.

آیا زمان برخورد با متخلفین فرا نرسیده است ؟!

بروز اینگونه بی اخلاقی ها در حالی است که وزیر ارشاد در سفر چند روز اخیر خود به گیلان از بی سر و سامانی پایگاه های خبری گفته و معاون مطبوعاتی ایشان سایت های غیرمجاز را شبنامه الکترونیک دانسته است و از سوی دیگر سرهنگ مهرگان رئیس کارگروه رصد فضای مجازی گیلان چندی پیش گفته بود:درگیری بین ستادهای انتخاباتی، بد اخلاقی و تهییج هواداران ستادها را از برنامه‌های دشمن است و در دوره کنونی که استفاده فراگیر از فضای مجازی اتفاق افتاده برخی سایت‌ها به طرف به طرف بی‌قانونی در حال حرکت هستند و برخورد قضایی با متخلفان مد نظر خواهد بود.

همچنین دکتر آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان گیلان ضمن دعوت از همه ی رسانه ها به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی از ایجاد شعبات ویژه در داسراها و دادگاه ها خبر داده و گفته بود:احیانا اگر کسی قانون ستیزی کند تحت تعقیب قرار گرفته و دستگاه قضایی با جدیّت به این موضوع ورود کرده و هیچگونه مماشاتی نیز با قانون ستیزان نخواهد داشت.

در پایان با توجه به اظهارات مسئولان و عدم متنبه شدن برخی سایتها و اصرار آنها بر قانون شکنی از ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان گیلان , مسئولان انتظامی و قضائی انتظار می رود تا دیر نشده به سرعت وارد عمل شوند و با اینگونه قانون گریزی ها و تخلفات آشکار انتخاباتی برخورد قاطعانه ای داشته باشد تا برخی افراد این تفکر به ذهنشان خطور نکند که مسئولان حواسشان به هیچ چیزی نیست و آنها هرکاری که دوست داشته باشند می توانند انجام دهند!

tel final1

Share