علیرضا زاکانی در جمع مردم فومن

خدا را شاکرم که در دیار عالم بزرگ آیت‌الله بهجت حضور پیدا کردم/اصحاب فتنه در سال ۸۸ جنایت‌ها کردند/سران فتنه‌ به دنبال زدن پایه‌های نظام بودند‌/برخی اظهارات مسئولان زمینه‌ساز فتنه بزرگ‌تر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه سال ۸۸ مقدمه‌ای داشت، گفت: فتنه ۱۰ سال برنامه‌ریزی داشت و در سال ۷۸ از بسته شدن روزنامه سلام آغاز شد.

زاکانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , علیرضا زاکانی در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا و پاسداشت حماسه ۹ دی در مسجد ولی‌عصر (عج) بالامحله این شهرستان با محکوم کردن جنایات نیجریه با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: خدا را شاکرم بار دیگر در دیار عالم بزرگ آیت‌الله بهجت حضور پیدا کردم.

زاکانیوی ۹ دی ماه هر سال را روز بصیرت، پایمردی، ایستادگی، حق‌خواهی و تجلی پیمانی دانست که ملت شریف ایران با نایب امام زمان (عج) بستند و برای هر روز و هر سال پیام و دستاوردهای ویژه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم و برای نگه داشت میراث امام (ره) و شهدا تلاش کنیم، افزود: انقلاب اسلامی انفجار نور بود و پایه‌های استکبار را به لرزه در آورد.

وی ادامه داد: امام (ره) روشنگری کرد و با قیام امت پرونده استبداد در کشور بسته شد و در جهان مستکبران با زلزله بزرگی مواجه شدند و اکنون در اوج ذلت بسر می‌برند.

زاکانی با تصریح بر اینکه آنها که پس از ۳۷ سال به واسطه دنیاپرستی در راه ماندند، گفت: امروز در کنار سیلی خوردگان امام (ره) جمع شدند تا به مقابله انقلاب اسلامی بیایند.

وی با بیان اینکه امام (ره) فرمود در جنگ انقلاب را صادر کردیم، خاطرنشان کرد: استکبار پس از جنگ سخت نبرد نرم علیه انقلاب اسلامی را آغاز کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام (ره) فرمود رمز پیروزی انقلاب اسلام و وحدت کلمه است، تصریح کرد: در کنار تهدید سخت شاهد تهدید نرم بودیم و جامعه هزینه داد اما رشد کردیم.

وی گفت: در خرداد سال ۷۶ جنگ جدیدی علیه ملت ایران آغاز کردند و مسیر تقابل از درون را آغاز کردند، یادآور شد: استکبار تلاش کرد گزینه نظامی را روی میز داشته باشد و مردم را در مقابل همدیگر قرار دهد و فتنه سال ۸۸ بر این اساس ایجاد شد و برخی تلاش کردند انقلاب مخملی راه بیندازند.

زاکانی با اشاره به اینکه همراهان فتنه بدون دلیل توطئه تقلب را علم کردند، یادآور شد: دشمن با استفاده از فتنه‌گران به دنبال زدن پایه‌های نظام بود، آیا باید در مقابل دروغ‌ها و بهانه‌جویی‌ها باز هم سکوت کرد.

وی متذکر شد: اصحاب فتنه در سال ۸۸ جنایت‌ها کردند و به ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام حسین (ع) اهانت کردند و مردم در ۹ دی پاسخ آنها را دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده است، خاطرنشان کرد: چرا برخی در داخل با زمینه‌سازی، طمع آمریکا را با فشار بیشتر برای براندازی انقلاب اسلامی فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اوباما و کری مکرر اعلام کردند تحریم‌ها اثر خود را از دست داده است، ادامه داد: تحریم‌های آمریکا از نظر اسناد این کشور و بانک مرکزی اثر خود را از دست داده است.

به گفته زاکانی، کسی مشتاق تحریم‌ها نیست اما برای برخی اصل مذاکره مهم بود و اگر چیزی نصیب ملت هم نشود مانعی ندارد و استکبار تمام تلاش خود را انجام می‌دهد از راه نفوذ به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه سال ۸۸ مقدمه‌ای داشت، یادآور شد: فتنه ۱۰ سال برنامه‌ریزی داشت و در سال ۷۸ از بسته شدن روزنامه سلام آغاز شد و پنج روز تهران و تعدادی از شهرها ملتهب بود و در آن ایام بخشی از ستاد در داخل وزارت کشور بود.

این مسئول با تصریح بر اینکه هشت ماه کشور در آتش فتنه سوخت، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر دقت می‌شد سال ۸۸ فتنه بزرگ‌تر ایجاد نمی‌شد.

وی یادآور شد: برخی فتنه را کوچک و مشکل شخصی بیان می‌کنند و آنچه امروز مشاهده می‌کنیم زمینه‌سازی فتنه بزرگ‌تر است زیرا آمریکا شکست خورده و تزلزل آمریکا در جهان دیده می‌شود.

زاکانی با بیان اینکه در منطقه نمادهای اسلام آمریکایی به زیر کشیده شده و خط مقاومت در منطقه استوار است، خاطرنشان کرد: کشور روسیه امنیت آینده خود را در همراهی مقاومت می‌بیند و اقتدار اسلامی در دنیا به منصه ظهور رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مسیر انقلاب اسلامی روشن است، یادآور شد: زمینه ظهور را فراهم می‌کنیم بنابراین هر کس نمی‌تواند همراه ما باشد تنها برای خود تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم تهران در مجلس متذکر شد: برخی از صحبت‌ها در کشور می‌شود زمینه فتنه جدید است و تردیدی در این نیست اما اگر تلاش کنیم می‌توانیم با بصیرت مانع از ایجاد فتنه شویم.

وی تصریح کرد: برخی در کشور اعلام می‌کنند رهبری باید شورایی شود و مشکل این است که به رهبری گوش فرا نمی‌دهند و امروز عده‌ای به دنبال برطرف مشکل آمریکا هستند.

زاکانی با بیان اینکه امروز شرایط سختی را تجربه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اگر دقت نکنیم آسیب می‌بینیم و بنا نیست با فتنه‌ای دیگر به سراغ اصل ولایت بیایند، امروز مکتب امام (ره) مانند خورشید می‌درخشد.

tel final1

Share