نماینده ولی فقیه در گیلان

حکام سعودی منتظر انتقام شیعیان عربستان باشد/سرنوشت شاه خائن و صدام در انتظار آل‌سعود است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: شیعیان دنیا و عربستان انتقام خون شهید مظلوم آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر را می‌گیرند و حکام رژیم سعودی باید خود را برای چنین انتقامی آماده کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با محکومیت اقدام رژیم سفاک سعودی در به شهادت رساندن آیت‌الله «نمر باقرأمین‌النمر»، رهبر شیعیان عربستان، اظهار کرد: در سال‌های اخیر حوادثی در دنیای اسلام پدید آمده که سبب تاسف و تاثر است.

ghorbani_0934وی با بیان اینکه دنیای حقوق بشر در این باره سکوت کرده و یا انتقاد قاطع نمی‌کند، افزود: زندانی کردن، کشتن، قتل و آتش زدن، ترور روحانیون آگاه و روشنگر و… از جمله حوادث مذکور است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه در بحرین شیخ سلمان که روحانی آزاده‌ای است را چندین سال به زندان انداخته‌اند، افزود: در آفریقا علامه شیخ زکزاکی و شش فرزندش را به شهادت رساندند و حسینیه‌اش را به آتش کشیدند و بیش از ۵۰۰ نفر از یارانش را شهید کردند.

وی حادثه اخیر شهادت آیت‌الله‌ النمر را جنایت دیگر استکبار توسط رژیم منحوس سعودی عنوان کرد و گفت: این روحانی بافضیلت سه سال در زندان رژیم سفاک آل‌سعود بود که سرانجام او را به شهادت رساندند.

قربانی با تصریح بر اینکه هیچ‌کدام از علمای مذکور اعمال تروریستی انجام نداده بودند، تصریح کرد: منطق این شخصیت‌ها تنها دعوت به اسلام بود، همانگونه که علامه زکزاکی موجب گرایش ۱۰ میلیون نفر به اسلام شد.

وی شهید آیت‌الله النمر را حامی و پشتیبان مظلومان و شیعیان عربستان دانست و خاطرنشان کرد: سخنان ایشان برطرف کردن محرومیت و رعایت عدالت بود و مردم وی را پشتیبان مهمی در گرفتن حقوق خود می‌دانستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به روایتی در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در قرآن آمده است کسی که مظلومانه شهید شود برای اولیای آنها حق دفاع و احقاق حق قایل هستیم.

وی یادآور شد: شیعیان دنیا و عربستان انتقام خون شهید مظلوم آیت‌الله «نمر باقرأمین‌النمر»، را می‌گیرند و حکام رژیم سعودی باید خود را برای چنین انتقامی آماده کنند.

قربانی هدف از اقدام رژیم سفاک سعودی را متزلزل شدن پایه‌های حکام فاسد آن دانست و خاطرنشان کرد: با بیداری اسلامی حکومت‌هایی که با دموکراسی مردم دنیا را فریب می‌دهند به‌زودی مجبور می‌شوند از حمایت بی‌چون و چرای آنها از آل‌سعود دست بردارند.

وی با تأکید بر اینکه سقوط آل‌سعود نزدیک است، متذکر شد: حکومت آل‌سعود در لبه پرتگاه قرار دارد و سرانجام کار طاغوتیان سقوط است و به‌زودی به سرنوشت شاه خائن و صدام مبتلا می‌شوند.
کری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

tel final1

Share