حمید رسایی در اینستاگرام خود نوشت:توسط هیات اجرایی رد صلاحیت شدم

نه بانکی را آتش میزنم، نه به مسجد لولاگر وعزاداری امام حسین تعرض میکنم و نه چادر از سر زنان ایرانی میکشم ونه مثل فائزه هاشمی زیر پل کالج ساندویچ میخورم، طبعا مطابق قانون اعتراض میکنم و پرده ازچهره نفاق کنار میزنم.

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی دیارمیرزا حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس با انتشار متن بلندی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از ردصلاحیتش توسط هیات اجرایی خبر داده و گفته عناصر دولت او را رد صلاحیت کرده اند.

rasaeiradUntitledرسایی نوشته است:هیأت اجرایی انتخابات تهران که ریاست آن با فرماندار تهران است، در آخرین جلسه خود که در ساعات پایانی فرصت اظهارنظر هیأت های اجرایی (یک شنبه شب ۱۳ دی ماه)، حمید رسایی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس را درحالی که استعلامات وی ازمراکز چهراگانه مثبت بود، ردصلاحیت کرد! دلیل این ردصلاحیت براساس مستندات کذب ارائه شده ازطرف هیأت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بوده است که ریاست آن با اشرفی اصفهانی است.

رسایی پس از شرح دادگاه ویژه روحانیت در خصوص تخلفات مطرح شده توسط اشرفی اصفهانی آورده است:حمید رسایی در حالی توسط عناصر دولت آقای روحانی در فرمانداری تهران رد صلاحیت شده است که نه تنها پاسخ استعلامات وی از مراکز چهارگانه مثبت بوده بلکه وی گلیه مستندات اشاره شده را طی یک نامه رسمی در روزهای گذشته و پس از ثبت نام در انتخابات تحویل فرمانداری تهران داد اما برخی چهره های سیاسی که در فتنه و کودتای سال ۸۸ نقش جدی داشته اند، از جمله فردی که در محل تحت مدیریت وی اسلحه کشف شده بود و در استعلامات ارائه شده توسط مراکز همین دولت، صلاحیت آنها برای انتخابات رد شده است، توسط فرمانداری تهران تأیید شده اند! حتی افرادی با سابقه شرابخواری و مشهور به فسق و فجور نیز که قلم از ذکر آنها شرم دارد، توسط هیأت اجرایی تأیید صلاحیت شده اند! مقام معظم رهبری امروز تأکید کرده بودند که رد صلاحیت و تأیید صلاحیت بی مورد و غیرقانونی، مصداق خیانت در حق الناس است… رسایی در روز ثبت نام وقتی یک ازرسانه های دولتی از او درباره احتمال ردصلاحیتش سئوال کرده بود، پاسخ داد: دلیلی برای ردصلاحیت خودم نمی بینم اما اگر ردصلاحیت شوم مثل برخی ازچهره هایی که درفتنه ۸۸ بودند و الان دردولت یازدهم مسئولیت دارند، نه شیشه مغازه مردم را میشکنم، نه بانکی را آتش میزنم، نه به مسجد لولاگر وعزاداری امام حسین تعرض میکنم و نه چادر از سر زنان ایرانی میکشم ونه مثل فائزه هاشمی زیر پل کالج ساندویچ میخورم، طبعا مطابق قانون اعتراض میکنم و پرده ازچهره نفاق کنار میزنم.

tel final1

Share