دبیر شبکه وارثون در مراسم بزرگداشت شهید رشیدی مطرح کرد:

جوانان ما بدون هراس به استقبال شهادت می‌روند/تفکر غلط وهابی جایگاهی بین مسلمانان ندارد/خون آیت‌الله النمر اسلام را آبیاری کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دبیر شبکه وارثون با بیان اینکه جوانان ما بدون هراس به استقبال شهادت می‌روند، گفت: تفکر غلط وهابی جایگاهی بین مسلمانان ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،دبیر شبکه وارثون با بیان اینکه جوانان ما بدون هراس به استقبال شهادت می‌روند، گفت: تفکر غلط وهابی جایگاهی بین مسلمانان ندارد.۱۳۹۳۰۶۲۹۰۰۰۰۰۳_PhotoA

حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید «رشیدی» نخستین شهید جاویدالاثر این بخش در مسجد و بقعه آقا سید محمد مژده کوچصفهان آرزوی تمام اولیای الهی را شهادت در راه خدا دانست و اظهار کرد: شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

وی برگزاری یادواره شهدا را یادآوری برای انسان دانست و تصریح کرد: بر سفره شهدا هستیم و  شهدا انتخاب می‌شوند و کسانی انتخاب می‌شوند که خالص باشند.

دبیر شبکه فعالان جهاد و شهادت، دفاع از حرم خداوندی را دارای ارزش ویژه خواند و گفت: شهادت انتخاب دقیق و درست است.

وی با بیان اینکه توجه به انتخاب در تمام زمینه‌ها مهم است، گفت: انتخاب همسر، رشته، نماینده و… باید مورد توجه قرار گیرد و شهدا زندگی در آخرت را انتخاب کردند و این راه درست و صحیح است.

جوشقانیان با اشاره به اینکه خداوند در تمام زندگی انسان‌ها حضور دارد، ادامه داد: ویژگی دیگر شهدا اتصال به اهل بیت (ع) و پیامبر اکرم (ص) و خداوند بوده و در هر وصیتنامه شهید به طور میانگین چهار بار نام ائمه (ع) درج شده‌است.

وی پیاده شدن سیره اهل بیت (ع) در زندگی انسان‌ها را ضروری دانست و گفت: اتصال به اهل بیت و خداوند سیره شهداست و اگر سیره اهل بیت الگوی جامعه شود طلاق در جامعه رخ نمی‌دهد.

این مسئول ولایت‌پذیری را از ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و یادآور شد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ولایت‌مداری از خود گذشتند و شهدا اعتقاد به ولایت فقیه داشتند.

وی ولایت فقیه را ستون انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: در فتنه سال ۸۸ مدت هشت ماه تلاش کردند اما نتوانستند خدشه‌ای به ارکان نظام اسلامی وارد کنند زیرا جوانان ما دلداده ولایت فقیه هستند.

جوشقانیان با تصریح بر اینکه ملت ایران بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: ملت ایران شهید داد تا ولایت باقی بماند و در منطقه نیز تلاش کردند اما نتوانستند اسلام صهیونیستی و اموی را ترویج کنند.

وی با بیان اینکه سوریه وارد پنجمین سال نبرد شده‌است، یادآور شد: خط مقاومت اسلامی در سوریه شکست‌ناپذیر است.

دبیر شبکه ایثار و شهادت «وارثون»، به شهادت مظلومانه آیت‌الله النمر اشاره کرد و گفت: خون آیت‌الله النمر اسلام را آبیاری کرده و اسلام ناب محمدی (ص) در جهان طنین‌انداز شده‌است.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان قدرت نخست جهان می‌شوند، گفت: برای حمایت از جمهوری اسلامی باید برنامه هوشمندانه‌ای را اجرا کنیم.

جوشقانیان با تأکید بر اینکه تفکر غلط وهابی جایگاهی بین مسلمانان ندارد، تصریح کرد: جوانان ما نه تنها هراس ندارند بلکه به استقبال شهادت می‌روند.

وی اضافه کرد: دشمن ۳۷ سال است در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی است اما ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه نظام ترفند دشمنان را خنثی کرده‌است.

این مسئول خانواده شهدا را ترویج‌دهنده سیره شهدا دانست و اظهار کرد: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اسلام، ولایت فقیه و ترویج احکام اسلامی در جامعه خواسته شهدا است و برای این امر جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه جامعه باید از وجود خواسته‌ها و ارزش‌های شهدا پررنگ شود، خاطرنشان کرد: نباید تنها به یادواره شهدا تکیه کنیم بلکه باید یاد و خاطره شهدا در جامعه جاری و ترویج شود.

tel final1

Share