عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

جعفرزاده:طبق ششمین وعده دولت لایحه بودجه ۹۵ سه‌شنبه به مجلس تقدیم می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ششمین تاریخی که دولتی‌ها برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس اعلام کرده‌اند، روز سه‌شنبه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم ،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ششمین تاریخی که دولتی‌ها برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس اعلام کرده‌اند، روز سه‌شنبه است.jafarzade_5778

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر دولت در ارائه لایحه برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال ۹۵، اظهار داشت: براساس ماده ۸ قانون برنامه و بودجه مصوب سال ۱۳۵۱ دولت باید لایحه برنامه ششم توسعه را پایان شهریورماه گذشته ارائه می‌داد.

وی ادامه داد: دولت موظف بود براساس ماده ۱۸۶ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس، بودجه سالیانه را ۱۵ آذر به مجلس تقدیم می‌کرد، اما متاسفانه این دو لایحه هنوز به مجلس ارائه نشده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: براساس اعلام قبلی دولت قرار بود این دو لایحه در هفته جاری تقدیم مجلس می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا ششمین تاریخی که دولتی‌ها برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس اعلام کرده‌اند، سه‌شنبه آینده است.

جعفرزاده در پایان گفت: متاسفانه همزمانی ارائه لایحه برنامه ششم و بودجه سال آینده و اینکه مجلس تا نیمه بهمن‌ماه جلسه علنی خواهد داشت، سبب می‌شود تا کار مجلس برای بررسی و تصویب این دو لایحه مهم فشرده شود.

tel final1

Share