با اشاره به نامگذاری روز ۱۲ تیر ماه به عنوان روز افشای حقوق بشر آمریکایی

جعفرزاده:دنیای غرب علی‌رغم ادعاهایش بزرگترین ناقض حقوق بشر است

نماینده مردم رشت گفت:دنیای غرب علی‌رغم ادعاهایش بزرگترین ناقض حقوق بشر است ومسایلی را که به عنوان آزادی مطرح می کند به نوعی سوءاستفاده از آن است و حتی در برخی موارد سلب آزادی از ادیان و گروه‌های دیگر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت ،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: غرب از لفظ آزادی تا جایی پیش می رود که به خودش آسیب نرسد و از این عنوان سوءاستفاده کرده و به عنوان حربه جهت فشار به سایر دولت ها استفاده می کند.

jafarzade_1496غلامعلی  جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به نامگذاری روز ۱۲ تیر ماه به عنوان روز افشای حقوق بشر آمریکایی از جانب رییس جمهور گفت:  دنیای غرب علی‌رغم ادعاهایش بزرگترین ناقض حقوق بشر است ومسایلی را که  به عنوان آزادی مطرح می کند به نوعی سوءاستفاده از آن است و حتی در برخی موارد سلب آزادی از ادیان و گروه‌های دیگر می کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غرب از لفظ آزادی تا جایی پیش رفته و استفاده می کندکه به خود آسیب نرسد و از این عنوان سوءاستفاده کرده و به عنوان حربه جهت فشار به سایر دولت ها استفاده می کند.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: نامگذاری چنین روزی به طور مشخص موجب تمرکز بیشتر جهانیان روی حقوق بشر آمریکایی می شود ؛تمام کسانیکه به غرب می روند می گویند آزادی در آنجا تا جایی که کاخ سفید صدمه ندیده و ساختار سیاسی آمریکا آسیب نبیند مطرح می شود.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری ۱۲ تیر به عنوان روز افشای حقوق بشر آمریکایی اقدام بسیار پسندیده ای است افزود: این به معنای رها کردن این موضوع در سایر روزهای سال نیست و اطلاع رسانی به جوانان در تمام طول سال در این مورد ضروری است اما باید در این  روز با ارایه برنامه های مختلف از سوی صدا و سیما،دانشگاهیان و… افشا گری شده و ماهیت واقعی غرب برای ذوق زدگان غرب تشریح شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۱۲ تیر  روز ملی  کنار زدن پرده ها و نشان دادن چهره واقعی غرب در پشت شعارهایی که مطرح می کند است.

با ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس‌جمهور ۱۲ تیر به‌عنوان روز افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شد.

tel final1

Share