تا ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

تعداد ثبت نام کنندگان مجلس از حوزه انتخابیه رودبار به ۱۹ نفر رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تا ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رودبار افراد زیر با حضور در فرمانداری شهرستان موفق به ثبت نام شده اند. این در حالی است که در کمتر از یک روز تا پایان ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، شنیده ها حاکی از ثبت نام برخی از افراد در ستاد انتخابات وزارت کشور برای حضور در حوزه انتخابیه شهرستان رودبار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از اسپرو ،تا ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رودبار افراد زیر با حضور در فرمانداری شهرستان موفق به ثبت نام شده اند. این در حالی است که در کمتر از یک روز تا پایان ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، شنیده ها حاکی از ثبت نام برخی از افراد در ستاد انتخابات  وزارت کشور برای حضور در حوزه انتخابیه شهرستان رودبار دارد.

entekh_2015-11-18_20-51-352حال برای نهایی شدن اسامی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رودبار، باید تا روز شنبه صبر کنیم تا با افراد ثبت نام کننده در این دوره از انتخابات بیشتر آشنا شویم.
۱- محرمعلی ضیایی دفرازی

۲-امین بابایی

۳- مهرداد گودرزوند چگینی

۴ -یوسف موسی پور

۵-یزدان سپرده

۶- جهانبخش جلوه

  ۷-سلطانعلی صفری

۸- عطااله حکیمی

۹-فرامرز گلشنی

۱۰-صمد مرعشی

۱۱-رضا اکبرزاده

۱۲- حسین آقاجانی

۱۳-رضارضایی زاده گلنگشی

۱۴-صابر لطفی

۱۵ -منوچهرجمالی

۱۶ -محمدمیرزایی فتحکوه

۱۷ -عباس صفایی

شایان ذکر است شنیده شده است که امروز افراد زیر با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رودبار ثبت نام نموده اند.

۱۸ -حسین امیری دوگاهه

۱۹-ایوب شعبان
tel final1

Share