آیت‌الله سید مجتبی رودباری

بیکاری جوانان گیلان تأسف‌آور است/فقر،بیکاری و اعتیاد از معضلات اساسی گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روحانی برجسته گیلان گفت: فقر، بیکاری و اعتیاد از معضلات اساسی گیلان بوده و بار آن بر ‌دوش مسئولان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،روحانی برجسته گیلان گفت: فقر، بیکاری و اعتیاد از معضلات اساسی گیلان بوده و بار آن بر ‌دوش مسئولان است.

۱۳۹۳۱۱۰۲۰۰۰۱۹۵_PhotoAآیت‌الله سید مجتبی رودباری در دیدار مسئولان اوقاف گیلان زندگی و عمر انسان را محدود دانست و اظهار کرد: هر انسانی تمایل دارد که در زمان زنده بودن و پس از مرگ بتواند در راه خیر بکوشد و بخشی از اندوخته‌های خود را برای کمک به مردم هزینه کند.

وی وقف را بهترین اعمال برای خیر دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: صدا و سیما باید بیشتر در زمینه ترویج فرهنگ وقف بکوشد و اثرات آن را در جامعه انعکاس دهد.

این استاد وقف را همان صدقه جاریه دانست که نیازمند مشارکت بیشتر است و گفت: از وقف و موقوفات برای برطرف شدن مشکلات تحصیلی و اشتغال هزینه شود.

وی ورود اوقاف به موضوع اشتغال را تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: بیکاری جوانان گیلان تأسف‌آور است.

رودباری فقر، بیکاری و اعتیاد را از معضلات اساسی گیلان عنوان کرد و یادآور شد: بار این معضلات بر دوش مسئولان گذاشته شده‌است.

روحانی برجسته گیلان با بیان اینکه تحصیل‌کرده‌های بسیاری بیکار هستند، متذکر شد: بیکاری، فقر و اعتیاد دردهایی است که برای رفع این مشکلات همواره دعا می‌کنم.

tel final1

Share