کاظم دلخوش در جمع خبرنگاران

به جای اتحاد و انسجام در تخریب یکدیگر قدم بر می داریم/برای مردم چیزی کم نگذاشته ام/عضو هیچ جناحی نیستم و هر دو جناح هوادار من هستند/همواره حرف های کارشناسی زدم+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دلخوش با بیان اینکه در دوران نمایندگی کم فروش نکرده و از چیزی کم نگذاشته است, اظهار داشت:ائمه ما سفارش کرده اند که مسئولین محل رجوع مردم باشند اگر من وقتی نماینده می شوم به فکر نخبگان گیلان و تمام سلایق نباشم خلاف راه رهبری و اسلام حرکت کرده ام.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید کاظم دلخوش نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به نزدیکی ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و با تبریک این ایام گفت:خبرنگاران انسان هایی صادق و صدای مردم هستند و خوشحالم که امروز درجمع آنها هستم.

delkhoosh_0600 (6) به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت,دلخوش با بیان اینکه در دوران حضور خود در مجلس به دنبال سیاسی کاری نبوده است , بیان داشت:در مجلس بیش از ١٨٠٠ نطق در حوزه های اقتصادی و اشتغال داشته است.

دلخوش افزود:با توجه به ظرفیت های کشور نیاز به مدیرانی داریم که در ارتباط با زندگی و معیشت اقتصادی مردم برنامه داشته باشند.

این فرهنگ که گیلان استانی برخوردار است از اذهان پاک شود

نماینده سابق صومعه سرا مهمترین پتانسیل استان گیلان را سرمایه انسانی آن دانست و یادآور شد:هم اکنون بر خلاف سایر استان ها جوانان باسواد اما بیکار داریم.

وی افزود:باید در کشور این ذهنیت که استان گیلان یک استان برخوردار است را از ذهن دیگران پاک کنیم چرا که بیش از ١٧درصد مردم  تحت پوشش کمیته امداد هستند.delkhoosh_0600 (7)

دلخوش از غفلت مدیران نسبت به سرمایه استانی به عنوان یک ضعف بزرگ نام برد و یادآور شد: مدیران از ظرفیت  نیروی انسانی گیلان غافل هستند و باید از توانمندی گیلانی ها در  پست های کلیدی کشور استفاده شود اما استانمان در این بخش همیشه محروم بوده است.

به جای اتحاد و انسجام در تخریب یکدیگر قدم بر می داریم

نماینده سابق صومعه سرا با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم آن اتحاد و انسجام  لازم را بین تمام گیلانی ها ایجاد کنیم, تصریح کرد:متاسفانه بیشتر در تخریب یکدیگر قدم بر می داریم.در استان های دیگر اگر افراد گوشت همدیگر را بخورند استخوان هم را دور نمی اندازند.

وی یادآور شد:در عرصه مدیریت کشور نباید جدال داشته باشیم و به جای اینکه جلوی رشد همدیگر را بگیریم , نردبان یکدیگر شویم و باید کسانی در مجلس حضور یابند تا موجب افتخار گیلان باشند.چه در مجلس باشم و چه نباشم باید افراد توانمند از گیلان وارد مجلس شوند.

برای مردم چیزی کم نگذاشته ام

delkhoosh_0600 (16)دلخوش با بیان اینکه در دوران نمایندگی کم فروش نکرده و از چیزی کم نگذاشته است, اظهار داشت:ائمه ما سفارش کرده اند که مسئولین محل رجوع مردم باشند اگر من وقتی نماینده می شوم به فکر نخبگان گیلان و تمام سلایق نباشم خلاف راه رهبری و اسلام حرکت کرده ام.

نماینده سابق صومعه سرا به عدم وجود احزاب در کشور اشاره کرد و گفت:در کشوری که حزب وجود ندارد چه کسی قادر است چپ و یا راست بودن را تعریف کند.احزاب با دولت ها می آیند و باتغییر دولت نیزمی روند.

عضو هیچ جناحی نیستم

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه رهبری خط قرمز ماست ,اظهار کرد:بنده عضو هیچ جناحی نیستم و نماینده باید شجاعت داشته باشد تا در کنار انجام درست فرایض دینی و مذهبی از حقوق ملت دفاع کند و اگر غیر از این رفتار کند, خلاف دین عمل کرده است.

وی افزود: از رئیس جمهور گرفته تا دستگاه های اجرایی بنده به عنوان نماینده مردم مکلف هستم دنبال حقوق مردم را با صدای بلند فریاد بزنم وهر فردی ادعا دارد که بنده واجب ترک شده دارم یا از خط رهبری خارج شده ام بگوید.

در صومعه سرا هر دو جناح هوادار من هستند

delkhoosh_0600 (15)دلخوش احزاب را به مثابه دو بال یک پرنده دانست وگفت: هنر یک نماینده این است که مردم متوجه نشوند که او در کدام جناح حضور دارد و نمی شود یک پرنده را با یک بال پذیرفت. در شهر صومعه سرا هر دو جناح همراه بنده هستند.

نماینده سابق صومعه سرا به دوران نمایندگی خود اشاره کرد و افزود:در دوران نمایندگی همواره حرف های کارشناسی زدم و اکثریت مجلس در ۸۰ درصد امور با من موافق بوده اند.

مجلس نهم را کارآمد و پویا ندیدم

وی ادامه داد:اگر میخواهیم گیلان پیشرفت کند علاوه بر اینکه باید پای بند به اصول نظام باشیم باید از حقوق مردم نیز دفاع کنیم و اگر بخواهیم معضلات را نبینیم به مردم خیانت کرده ایم.در مراجعات مردمی نگاه نکردم که ببینم چه کسی در جناح راست است و یا در جناح چپ . و به عنوان یک اصول گرای معتقد به نظام و اسلام اعتقاد دارم که نباید با مردم سیاسی کاری کنیم.

دلخوش ادامه داد:مجلس نهم را کارآمد و پویا ندیدم و خود شخص نمایندگان نیز به این موضوع اعتقاد دارند.

حاضرم با آبرویم بازی کنند ولی یک شرکت و کارخانه در گیلان رو پای خود بایستد

وی از تلاش خود برای جلوگیری از تعطیلی کارخانجات اشاره کرد و افزود: بنده حاضرم با آبرویم بازی کنند ولی یک شرکت و کارخانه در گیلان رو پای خود بایستد تا جوانان بیکار نشوند , چرا باید خود را ضعیف بدانیم و طوری عمل کنیم که تسهیلات به سمت استان های دیگر برود و خودمان بیکار بنشینیم.

delkhoosh_0600 (9)نماینده سابق صومه سرا گفت: به مسئولین اعتراض کنیم که چرا کار نمی کنید اما وقتی کسی شجاعت دارد و کار و تلاش می کند به او اتهام میزنیم.
وی افزود: از امکانات و نعمت هایی که خداوند به ما داده به درستی استفاده نمی کنیم.بنده تنها نماینده یک شهر نیستم و برای پیشرفت استان و کشورم تلاش میکنم و برای شهر خودم نیز کم نگذاشته ام و کارهای عمرانی زیادی برای توسعه شهرستان صومعه سرا انجام داده ام.

صندلی نماینده در مجلس نباید ۴ سال خاک بخورد

دلخوش به دلایل موافقت خود با استانی شدن انتخابات اشاره کرد و در این رابطه گفت: با استانی شدن انتخابات حقوق مردم شهرستان و استان حفظ می شود و اگر مردم استان به گونه ای انتخاب کنند که افرادی وارد مجلس شوند که در مواقع لزوم خود را به آب و آتش بزنند و صندلی آنها در مجلس ۴ سال خاک نخورد نباید درصد بیکاری بین ١۴الی ١۶ درصد باشد.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس در پاسخ به سوالی مبنی برعملکرد دولت یازدهم گفت: هر دولتی تقاط قوت و ضعفی دارد و اگر بخواهیم حمایتی صد در صدی از هر دولتی داشته باشیم ظلم کرده ایم اما باید از اقداماتی که در جهت حل مشکلات مردم است حمایت کنیم و به عنوان کارشناس ضعف ها را هم اعلام کنیم ولی تخریب موجب آسیب به جامعه می شود.

دلخوش در پایان گفت:نباید به اقصاد نفتی در هیچ دورانی تکیه کنیم و به صنایعی چون گردشگری باید توجه شود زیرا این صنعت پاک می تواند مشکل استغال را حل کند. اگر می خواهیم در کشور اثر گذار باشیم ابتدا باید قانون گذار برای رفاه مردم  باید قانون را بخوبی بنویسد و در ثانی مجری باید به خوبی قوانین را اجرا نماید و ثالثا مصرف کننده باید قانون را بهتر درک کند و در بخش و صنف خود به خوبی از آنها بهره ببرد.

خبرنگار:دانیال ابراهیمی

tel final1

Share