رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت همدلی، هم‌زبانی و همراهی در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت همدلی، هم‌زبانی و همراهی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت همدلی، هم‌زبانی و همراهی در گیلان برگزار می‌شود.

۴۵ashjari202حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: ظرافت‌ها و حساسیت‌ها باید در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی لحاظ شود.

وی بر دوری از اجرای برنامه‌های حزبی و جناحی در دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و افزود: کمیته‌های ستاد دهه فجر گیلان برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را برای ستاد ارسال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار پیگیری اجرای برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌ها شد و بیان کرد: برخی برنامه‌های اجرایی در شهرستان‌ها باید شاخص باشد و هر کدام از کمیته‌های ستاد دهه فجر یک برنامه ویژه را پیش‌بینی کنند.

اشجری با بیان اینکه اجرای برنامه‌های دهه فجر باید متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شود، تصریح کرد: رژه کشاورزان با ادوات کشاورزی در لنگرود و رژه شناورها در آستارا و انزلی از جمله برنامه‌های شاخص در شهرستان‌های گیلان است.

وی بر ارائه برنامه‌های جذاب در برنامه‌های دهه فجر گیلان تاکید کرد و گفت: تبلیغات شهری دهه فجر انقلاب اسلامی به‌ویژه در شهر رشت حائز اهمیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به راه‌اندازی کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، خاطرنشان کرد: حرکت کاروان مذکور بازخورد خوبی در سطح کشور داشته و انتشاردهنده برنامه‌های کمیته‌های ستاد مذکور است.

اشجری فعال کردن پایگاه اطلاع‌رسانی «گیل‌فجر» به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر به طور متمرکز را مهم خواند و یادآور شد: تمام برنامه‌های دهه فجر گیلان در پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور گردآوری و نشر داده می‌شود.

وی با تاکید براینکه فضای شادی، شور و شعف باید در برنامه‌های دهه فجر مشهود باشد، اظهار کرد: خط‌مشی ستاد دهه فجر گیلان با شش رویکرد به کمیته‌های این ستاد ارسال شده و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی این ستاد را در اجرای برنامه‌ها پشتیبانی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر شد و افزود: همدلی، هم‌زبانی و همراهی باید در برنامه‌های دهه فجر مشهود باشد.

اشجری با بیان اینکه تمام برنامه‌های دهه فجر گیلان باید بر محور همدلی و هم‌زبانی باشد، تصریح کرد: ۱۲ و ۲۲ بهمن امسال ویژه‌برنامه‌هایی در استان تدارک دیده شده است.

وی بر اطلاع‌رسانی برنامه کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم با حضور هر کدام از کمیته‌های ستاد مذکور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی در ارائه برنامه‌ها را انجام دهیم.

در نشست مذکور معصومه پاداش‌ستوده به عنوان مدیر و «سید مرتضی جوانمرد»عکاس پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به عنوان عکاس پایگاه اطلاع‌رسانی گیل‌فجر معرفی شدند.

tel final1

Share