عضو شورای راهبردی اصولگرایان گیلان

برخی با جلو انداختن سید حسن خمینی سعی در استفاده از وجاهت و محبوبیت امام راحل را دارند/دشمن دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم میر حسینی اشکوری در مورد کاندیداتوری سید حسن خمینی برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی افراد در ظاهر برای خدمت به ایشان وی را جلو می اندازند تا از وجاهت و محبوبیت امام راحل (ره) استفاده کنند، اما در اصل افرادی برای تحقق اهداف سیاسی پشت سر این قضیه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از کاسپین ،حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم میر حسینی اشکوری در مورد کاندیداتوری سید حسن خمینی برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی افراد در ظاهر برای خدمت به ایشان وی را جلو می اندازند تا از وجاهت و محبوبیت امام راحل (ره) استفاده کنند، اما در اصل افرادی برای تحقق اهداف سیاسی  پشت سر این قضیه هستند.

۲۰۱۵۰۶۲۷۲۲۵۹۵۴_eshkavari88استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این مطلب تصریح کرد: نقش مقام معظم رهبری در امنیت کشور بسیار مهم است و وزنه ولایت فقیه قابل تامل می باشد .

حجت الاسلام والمسلمین اشکوری با تاکید بر اینکه دشمنان در خارج از کشور در ادوار مختلف به خصوص در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تمام سعی خود را می کنند تا به نظام جمهوری اسلامی آسیب بزنند اضافه کرد: آن ها دنبال نفوذ به مجلس خبرگان رهبری هستند و مقام معظم رهبری هم بارها بر مسئله مهم نفوذ تاکیدات بسیاری داشته اند.

وی با اشاره به این موضوع که برخی افراد هم در داخل بدنبال حمایت از دشمن در مسئله نفوذ هستند افزود: آن ها هزینه های زیادی را برای تحقق این مهم صرف می کنند اما به آینده خوش بین هستیم و این افراد به خواسته های خود نخواهند رسید .

عضو شورای راهبردی اصولگرایان گیلان در خاتمه با تاکید بر اینکه دشمن دنبال ورود افراد نفوذی خود است اظهار داشت: فقیه بودن یکی از شرایط مهم و التزام عقلی به ولایت فقیه است .

tel final1

Share