نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تخریب گسترده برخی سایت ها

برخی افراد و سایت ها شروع به بی تقوایی کرده اند/شورای نگهبان به پرونده سازی افراد و سایت ها علیه کاندیدا توجه نکند

آیت الله قربانی به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و گفت:متاسفانه برخی افراد و سایت ها شروع به بی تقوایی کرده اند و علیه افراد پرونده سازی می کنند. آبروی افراد را نریزید.من به شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش ها و پرونده سازی این افراد و سایت ها توجه نکند چون هدف آنها خدمت به اسلام نیست بلکه آنها در حال خیانت به اسلام هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله زین العابدین قربانی در اجلاس استانی «نماز و سنجش دستاوردها» و تجلیل از خادمان و فعالان اقامه نماز در سالن الغدیر استانداری گیلان گفت: نماز آنقدر اهمیت دارد که در روایات آمده  کسی نماز را عمدا ترک کند در زمره کافران است.حتی در میدان جنگ کربلا نماز برپا شد و این اهمیت نماز را آشکار می کند.

ghorbani_0934به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه در هیچ حالی نماز نباید ترک شود افزود: یک از ویژگی مهم نماز این است که آرامش بخش است.

آیت الله قربانی با اشاره به افزایش ناراحتی های روحی و روانی در دنیا اظهار کرد:بر اساس آمار مراجع رسمی ۹۴درصد مردم دنیا گرفتار اختلالات روحی – روانی و اضطراب هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان  تصریح کرد: راه ایجاد آرامش اقامه نماز است چرا که با یاد خدا دل ها آرام می گیرد.

امام جمعه رشت افزود: اگر می خواهید جامعه در مقابل نابسامانی ها و فشارهای اقتصادی مقاوم و بیمه شود باید نماز را در جامعه ترویج دهید.کسانی که اهل نمازند از نماز خواندن لذت می برند بنابراین باید حلاوت نماز و مناجات با خدا را تمرین کرد.

نماز را اقامه کنیم

وی در ادامه با اشاره به افزایش پروندهای قضایی ,  دروغ , تهمت, فحشا و منکر در جامعه گفت: نماز باید انسان را از فحشا و منکر باز دارد و اگر فردی یک عمر نمازخواند اما رباخواری کرد و دروغ گفت و حقوق دیگران را از بین برد نشان می دهد که نماز برای او یک عادت و رسم است.نباید فقط نماز بخوانیم بلکه باید نماز را اقامه کنیم و اقامه یعنی اینکه نماز را باهمه شرایط آن به جا آوریم .

شورای نگهبان به پرونده سازی افراد و سایت ها علیه کاندیدا توجه نکند/هدف آنها خدمت به اسلام نیست/پرونده آنها از همه بدتر است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آبروی مومن از کعبه بالاتر است، دومین ویژگی نماز را حفاظت جامعه از فحشا و منکر دانست و گفت:با برپایی نماز انسان مالک گوش و چشم و زبان خود می شود.

آیت الله قربانی به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با اشاره به برخی سایت های خبری و سخنان برخی افراد گفت:ببنید برخی چه بی تقوایی هایی می کنند،متاسفانه برخی افراد و سایت ها شروع به بی تقوایی کرده اند و علیه افراد پرونده سازی می کنند. آبروی افراد را نریزید.من به شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش ها و پرونده سازی این افراد و سایت ها توجه نکند چون هدف آنها خدمت به اسلام نیست بلکه آنها در حال خیانت به اسلام هستند.

امام جمعه رشت افزود:این افراد می گویند فقط ما هستیم و بس . و شروع به تخریب دیگران می کنند در حالیکه اگر پرونده همین ها را بررسی کنید سوابق آنها از همه مشکل دار تر و بدتر است.

tel final1

Share