بازیگر سینما , تئاتر و تلویزیون کشورمان در گفتگو با دیارمیرزا

با فیلم «ابد و یک روز کار» در جشنواره فجر امسال حضور دارم/مسئولان فرهنگی استان گیلان به جوانان کمک کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مبین رستگار گفت: بنده از مسئولان استان گیلان خواهش می کنم به جوانان کمک کنند .ما هنرمندان همه ی زندگیمان را در راه هنر گذاشته ایم و همه بچه این خاک هستیم و باید ما را مانند فرزندان خود بدانند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مبین رستگار بازیگر سینما , تئاتر و تلویزیون کشورمان در حاشیه حضور خود در رشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا گفت: به تازگی  فیلم «ابد و یک روز کار» به کارگردانی سعید روستایی و با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی ، نوید محمدزاده  و تعداد دیگری از بازیگران مطرح سینما را به پایان رساندم و این اثر برای جشنواره فجر امسال تهیه شده و حرف های زیادی برای گفتن دارد.IMG_3031

وی در خصوص بازی خود در مجموعه «خنده بازار» اظهار داشت: خنده بازار به دلیل اینکه مشکلات اجتماعی مردم را به زبان طنز بیان می کرد مورد پسند مردم قرار گرفته است. با توجه به اینکه قبل از خنده بازار کارهای زیادی انجام دادم اما مردم هنوز من را به عنوان بازیگر خنده بازار می شناسند.

این بازیگر تئاتر و سینما اظهار کرد: طنز در سینمای ایران جایگاه کمی دارد و اصلا دوست ندارم این موضوع را مطرح کنم اما متأسفانه مردم ما افسرده هستند و به همین علت دوست دارند کار طنز ببینند نه جدی.

وی در زمینه معضلات سینما گفت: مشکلات در سینما ایران وجود دارد و این موضوع را نمی توان انکار کرد اما کسی که استعداد و ژن بازیگری نداشته باشد نمی تواند پیشرفت خوبی کند.

رستگار در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه چرا برخی از بازیگران با وجود بازی نه چندان مناسب چهره شده اند, اظهار کرد: مخاطب سینما و تلویزیون چهره را بسیار می پسندد و اگر کسی ۲۰ درصد استعداد داشته باشد و ۸۰ چهره باز هم مخاطب جذب می شود.

وی در زمینه عدم اکران فیلم «حال همه ما خوب است اما تو باور نکن» در رشن گفت: آقای «جوقه دوست»، دوست خوب بنده  هستند و کارهای خوبی انجام داده اند و من دلیل اینکه چرا در شهر خودشان جلوی اکران فیلم او را گرفته اند نمی دانم.

رستگار گفت: بنده از مسئولان استان گیلان خواهش می کنم به جوانان کمک کنند .ما هنرمندان همه ی زندگیمان را در راه هنر گذاشته ایم و همه  بچه این خاک هستیم و باید ما را مانند فرزندان خود بدانند.

بازیگر سریال پایتخت در خصوص این سریال نیز گفت: پایتخت مخاطب خاص خودش را دارد و من خودم سی دی آن را تهیه کردم و در خانه مشاهده می کنم.

وی با بیان اینکه محسن تنابنده با این کار انقلابی را در سینما و تلویزیون ایران به وجود آورد گفت: اگر روی  قصه سریال پایتخت کار شود این کار جا دارد که ادامه یابد.

رستگار در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه آیا تبلیغات در سریال پایتخت زیاد نبوده است گفت: به دلیل مشکلات مالی کارگردان مجبور به چنین کاری می شود.

tel final1

Share