نامزد انتخابات مجلس دهم

با تلفیق مشکلات و مسائل شهر فومن از حوزه انتخابیه رشت ورود کردم/رشت را مثل زادگاهم می شناسم/ وظیفه دولت ایجاد فرصت شغلی برابر برای همه مردم ایران است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیدوست محل سکونت خود را در فومن خواند و اظهار کرد؛ من در رشت عضو کانون وکلای دادگستری استان گیلان و عضو کانون کارشناس رسمی استان و نیز کانون سر دفتر استان گیلان بوده و رشت را مثل زادگاهم می شناسم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا علیدوست عضو و سخنگوی شورای  اسلامی شهر فومن و   و کارشناس رسمی دادگستری ،مدرس دانشگاه آزاد –علمی و کار بردی و پیام نور استان و در حال حاضر دانشجوی دکترای حقوق است.

photo_2015-12-23_18-43-19به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,علی رضا علیدوست با بیان اینکه  امروزه تنوع  در قوانین  گاها« باعث سر در گمی شهروندان می شود» افزود: اگر توفیق در عرصه  نمایندگی را پیدا کردم در بروز رسانی قوانین گام بر می دارم .

وی تصریح کرد ؛امروز نمایندگان در مجلس زحمات زیادی می کشند و به جای اینکه سخن گوی مردم و موکلین خود باشند در مجلس سکوت اختیار و در دفاتر خود نامه نویسی برای رفع مشکلات دارند.

 این کارشناس دادگستری با بیان اینکه باید  قوانین به روز و با قانونگرایی روز دنیا همراه باشد گفت: قوانین به گونه ای طراحی و تصویب  شود  که برای انهایی که در دورترین روستاهای کشور نیز کارایی لازم را مانند مراکز شهر و کشور دارد داشته باشد.

 وی تاکید کرد؛ من مستقل وارد انتخابات می شوم و اول خدا و بعد مردم و جوانان و تحصیل کرده ها را دارم.

علیدوست نمایند گان منتخب مردم را نماینده  یک حوزه خاص ندانست و گفت: نماینده برای نقطه خاص نیست بلکه نماینده کل کشور است.

 سخنگوی شورای فومن با اشاره به اینکه من به مرکزیت رشت ورود می کنم گفت: استان گیلان قطب گردشگری کشور است و شهرستان فومن نزدیک به رشت زیرا فاصله بین دو شهرستان ۲۵ کیلومتر  می باشد و من با تلفیق مشکلات و مسائل شهر فومن از حوزه انتخابیه رشت ورود می کنم.

 علیدوست محل سکونت خود را در فومن خواند و اظهار کرد؛ من در رشت عضو کانون وکلای دادگستری استان گیلان و عضو کانون کارشناس رسمی استان  و نیز کانون سر دفتر استان گیلان بوده و رشت را مثل زادگاهم می شناسم.

 وی با بیان اینکه مستقل است و همت بلند مردم شهر رشت را می خواهد گفت: پایبند ولایت فقیه و پاسدار تجدید قوانین و پاسداری از قانون و نظارت بر اجرای صحیح قوانین را  در برنامه خود دارم.

 این مدرس دانشگاه گفت: امروزه نگاه  دنیا به طرف گردشگری و توریست است و گیلان قطب گردشگری و نزدیک به پایتخت با همه ی مواهب الهی از قبیل کوه ,دریا جنگل و صنایع است که می تواند در این مقوله گردشگری موفق شود پس باید در این زمینه بیشتر بررسی شود.

علیدوست مهمترین وظیفه دولت را ایجاد فرصت شغلی برابر برای همه مردم ایران دانست و گفت: امروز این اصل مغفول مانده و من به دنبال درمان این دردم زیرا اگر چه مُسکن برای درد گاهی مفید است ولی در قوه مقننه که محل قانونگذاری است می توان بیشتر به مقوله بیکاری پرداخت تا سایه شوم بیکاری و عدم اشتغال از کشور برداشته و به فرصتها بیشتر پرداخته شود..

 عضو شورای شهر فومن و کاندید انتخابات شهرستان رشت تاکید کرد؛ من به مشکل مسکن جوانان و معضل بیکاری خواهم پرداخت و امید دارم با تلاش می توان پیروز و موفق  در میدانهای سخت شد.

 علیدوست با بیان اینکه از مقوله ورزش نباید غافل شد,اظهار کرد: ورزش باید در سر لوحه کار دولت و مجلس باشد زیرا تا امروز اعتباراتی که به ورزش اختصاص داده شده کم بوده است .

این دانشجوی دکترای حقوق  تصریح کرد؛ ما نباید مسئولان ورزشی و یا مدیران کل و رواسای ادارات ورزشی را زیر سوال ببریم باید سهم اعتبارات ورزشی را بیشتر ببینیم.

علیدوست تاکید کرد؛ من به عنوان وکیل مردم و به عنوان سخن گوی شجاع از حقوق مردم در مجلس و خانه ملت دفاع می کنم.

tel final1

Share