طی حکمی از سوی استاندار گیلان

اعضای شورای فرهنگی استانداری گیلان منصوب شدند+اسامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طی حکمی از سوی استاندار اعضای شورای فرهنگی استانداری گیلان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،طی حکمی از سوی استاندار اعضای شورای فرهنگی استانداری گیلان منصوب شدند.IMG_6930

محمد علی نجفی استاندار گیلان در احکام جداگانه رئیس، دبیر و اعضای این شورا را منصوب و بر ضرورت تهیه و تدوین برنامه ها و طرح های با توجه به نقشه راه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

در بخشی از این احکام آمده با توجه تشکیل شورای فرهنگی متناظر با شورای فرهنگی وزارت کشور در استان ها امید است در راستای اهداف تعیین شده در دولت تدبیر و امید، با برنامه ریزی های مناسب ، شاهد تحولات عمیق فرهنگی در میان کارکنان استانداری و افزایش سرمایه های اجتماعی مبتنی بر آموزه های دینی باشیم.

گفتنی است در این احکام محمد حسین اصغریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار به عنوان رئیس شورا، سید مجید ملاطفت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج به عنوان دبیر، یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی ، یوسف گلشن مدیر کل روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین منعم امام جماعت ، علی پناهی مدیر کل حراست و خانم فاطمه رفیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان به عنوان سایر اعضای این شورا منصوب شدند.

اولین نشست این شورا پس از ابلاغ احکام استاندار گیلان روز یکشنبه در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان برگزار و ضمن اشاره به ایجاد فضای فرهنگی و بهره گیری از سرمایه های موجود درون سازمانی بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و اجتماعی  در راستای افزایش روحیه ی شادابی کارکنان  استانداری و فرمانداری ها  تاکید شد.

محمدحسین اصغریان در این جلسه به نقش سرمایه منابع انسانی در استانداری اشاره  و بر حفظ و تداوم اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای کارکنان تاکید و خواستار برنامه ریزی در این زمینه شد.

هر کدام از اعضای این شورا نیز برنامه های پیشنهادی خود را در راستای افزایش سرمایه های اجتماعی درون سازمانی ارائه کردند.

tel final1

Share