خطیب جمعه موقت تهران

اصلاح‌طلبان آمریکا را به اندازه خدا قبول دارند/امروز به نام اعتدال به افراد انقلابی برچسب تندروی می‌زنند/در حال حاضر فقیه زیاد داریم اما فقیهی که بت‌شکن باشد تنها مصداقش امام راحل بود/اصلاحات تغییر اسلامیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان آمریکا را به اندازه خدا قبول دارند، گفت: متأسفانه امروز به نام اعتدال در مقابله با کفر و انحراف به افراد انقلابی برچسب تندروی می‌زنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان آمریکا را به اندازه خدا قبول دارند، گفت: متأسفانه امروز به نام اعتدال در مقابله با کفر و انحراف به افراد انقلابی برچسب تندروی می‌زن۱۳۹۴۰۹۲۰۰۰۰۱۹۲_PhotoAند.

آیت‌الله کاظم صدیقی صبح امروز در همایش کانون‌های بسیج مهندسین کشور اظهار کرد: در حال حاضر فقیه زیاد داریم اما فقیهی که بت‌شکن باشد و به جنگ قدرت‌های بزرگ برود و با سربلندی از معرکه بیرون بیاید به طوری که اسلام را به صحنه زندگی بیاورد تنها مصداقش امام راحل بود که ایستاد و نظام استکبار را شست و جارو کرد و علی‌رغم مقابله با شرق و غرب یک نظامی را با آرم جمهوریت و اسلامیت به پا کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: در زمان هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا به جنگ ما آمدند و یک طرف ایران نوپا و طرف دیگر تمام قدرت‌های بزرگ به همراه کشورهای منطقه حضور داشتند اما امام راحل فرمودند، جنگ جنگ تا پیروزی و دیدیم که این افسانه نبود و جنگ برای ما نعمت شد و ما را بیمه کرد و مشخص شد جبهه ایمان با همه قدرت‌های بزرگ و اتمی می‌تواند مقابله کند.

وی بیان کرد: هنوز هم کشورها نمی‌توانند عزت و استقلال داشته باشند، خدا را گواه می‌گیرم آن کسی که امروز پرچم انقلاب را بعد از امام راحل به دست گرفته مورد هجمه کسانی واقع می‌شود که ریاست جمهوری ایشان را هم در آن زمان تحمل نمی‌کردند و امروز اینگونه دم از آمریکا می‌زنند.

صدیقی ادامه داد: اما خداوند ایشان را آورد و در منسب رهبری خوش درخشید و باطن امام راحل را تجلی کرد، لذا فتنه‌ای که در زمان حاضر رخ داد سخت‌تر از دوران جنگ بود و باید گفت جامعیت امام راحل بسیار مورد توجه قرار داشت اما متأسفانه امروز به نام اعتدال در مقابله با کفر و انحراف به افراد انقلابی برچسب تندروی می‌زنند.

وی تأکید کرد: آیا آمریکا حق است؟ آیا اصلاحات در حق جا دارد؟ اگر نظام ما اسلامی است پس باید گفت اصلاحات چه معنایی دارد؟ اصلاحات تغییر اسلامیت است و به همراه اعتدال هر دوی آنها یک هدف را تعقیب می‌کند و در تاریخ این قضایا ریشه‌دار است، لذا با همین عبارت‌ها مسیحیت را عده‌ای از دور خارج کردند.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: در زمان جنگ‌های صلیبی می‌خواستند حضرت عیسی(ع) را منفور کنند، لذا محاکمه دانشمندان و شخصیت‌های بزرگ را به وسیله کلیساها شروع کردند طوری که امروز دیگر مسیحیت خطر رأی قدرت‌های جهانی به حساب نمی‌آید و به گونه‌ای امروز در اسلام هم همین رویه را دارند طی می‌کنند و در این راستا از عناوینی همچون معتدل استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هنگامی که انسان را در قبر می‌گذارند چشم سر کارایی ندارد و باید با چشم بصیرت آن فضا را تجربه کنیم، بیان کرد: نماز شب نور آن قبر است اما اگر در زندگی به کسی ظلم کردیم آنگاه در قبر ظلمت را مشاهده خواهیم کرد و با این رویکرد من اخیرا در سخنرانی‌هایم گفتم که گروهک‌هایی در انقلاب حضور داشتند با شخصیت‌های اینچنینی اما امروز هم به مانند آنها در قالب عناوین اصلاحات داریم این موضوعات را مشاهده می‌کنیم.

خطیب جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه این افراد آمریکا را به اندازه یک خدا قبول دارند و قدرت خدا را باور ندارند، خاطرنشان کرد: امروز هم در مسئله خبرگان رهبری که جزء مهم‌ترین ارکان نظام و کشور است این افراد می‌خواهند آنجا را تسخیر کنند، لذا باید مراقبت کرد و اگر آتشی بنا است روشن کنند شما عزیزان باید آن را خاموش کنید.

وی با اشاره به وجود جریانات زاویه‌دار با انقلاب در کشور و لزوم آگاهی برای جلوگیری ورود آنها به داخل دستگاه‌ها، ادامه داد: امروز برخی هستند که خوش رقصی می‌کنند و با اعضای خبرگان رفتند بستند و پول‌ها هزینه کردند اما چسبیدن به این میزها و عناوین برای آن دنیا ثمره‌ای نخواهد داشت و شما عزیزان در هر عرصه‌ای که وارد می‌شوید باید گره گشا باشید.

صدیقی در پایان گفت: سنگین‌ترین گره سیاست است، امروز آمده‌اند در سیاست دغل بازی می‌کنند لذا اگر انسان صاحب دل نباشد نمی‌تواند وارد دلها با حرف‌های علمی شود.

tel final1

Share