استقبال از عوامل دستگیری نظامیان آمریکایی+عکس و فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پاسداران عملیات دستگیری نظامیان امریکایی با استقبال مسئولان به بوشهر بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،پاسداران عملیات دستگیری نظامیان امریکایی با استقبال مسئولان به بوشهر بازگشتند.

پاسداران منطقه‌ دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران که عصر سه‌شنبه عملیات ورود غیرقانونی دو شناور نیروی دریایی امریکا را به آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در سه مایلی جزیره‌ فارسی شناسایی و آنها را توقیف و ۱۰ نظامی آن را دستگیر کرده بودند؛ امروز با استقبال مسئولان این نیرو به بوشهر بازگشتند.

در این آیین مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، فرمانده منطقه‌ دوم نیروی دریایی سپاه و شمار زیادی از مسئولان این نیرو در اسکله‌ تندر منطقه‌ دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر از این رزمندگان دلیر استقبال شد.

مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیوری دریایی سپاه در این آیین گفت: این کار بزرگ نشان داد نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا ایستاده و این مسیر تا پیروزی نهایی استمرار خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالنبی صداقت سپاه با تمام آمادگیِ همراه با اخلاص و معنویت برای حفاظت از آب‌های کشور هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد و همیشه منتظر فرمان فرمانده معظم کل قوا است.

فرمانده‌ منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم بیان بخشی از تهدیدات و حرکات غیرحرفه‌ای و مکالمات ردوبدل‌شده میان نظامیان آمریکایی از ناو مستقر در خلیج فارس و نیروی دریایی سپاه گفت: آنها پس از پاسخ کوبنده‌ی سپاه عقب کشیدند که این قدرت ما نشأت‌گرفته از قدرت لایزال الهی و قیام عاشورا و مایه‌ی خیر و برکت برای نظام اسلامی است.

سردار دریاداردوم علی رزمجو با اشاره به وجود روحیه‌ی جهادی در میان اقشار جامعه و به‌ویژه کارکنان این منطقه، افزود: پاسداران نیروی دریایی سپاه یک‌بار دیگر در خلیج فارس آبرو و حیثیت امریکا را بردند و هیمنه پوشالی آنان را درهم شکستند و آنها را به زانو درآوردند.

وی دو پیام این اقدام را ایجاد اقتدار و نشان‌دادن رأفت و مهربانی جمهوری اسلامی عنوان کرد.

سردار رزمجو تأکید کرد: زلزله‌ قدرت ایران پیکره آمریکا را در جزیره‌ی فارسی لرزاند و ما به آن مغرور نمی‌شویم چون این کار، کار خدا بود.

عصر سه‌شنبه دو شناور امریکایی بدون مجوز وارد آب‌های جمهوری اسلام ایران در سه مایلی جزیره‌ی فارسی در خلیج فارس شده بودند که با اشرافیت و اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف و ۱۰ نظامی آن دستگیر شدند و پس از مشخص شدن سهوی بودن این اقدام در آب‌های بین‌المللی رها شدند.

برای دانلود فیلم کلیک کنید.

tel final1

Share