به همت جهادگران بسیجی قرارگاه شهید میرزاکوچک جنگلی

اجرای پویش مردمی «نامه ای به مدافعان حرم » در استان گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طرح پویش مردمی «نامه ای به مدافعان حرم» در استان گیلان به همت جهادگران بسیجی قرارگاه شهید میرزاکوچک جنگلی، انجام می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روزهایی که  جهان اسلام به روزهای ملتهبی رسیده است.رزمندگان مدافع حرم با شهادت خویش بار دیگر غیرت شیعه، را به رخ کشیده اند. این روزها تقدیر لحظه‌های ناب شهادت نصیب مدافعان حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) می‌شود و استان گیلان نیز تاکنون شش شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است.

در راستای ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت طرح پویش مردمی «نامه ای به مدافعان حرم» در استان گیلان به همت جهادگران بسیجی قرارگاه شهید میرزاکوچک جنگلی، انجام می شود.

بر اساس این گزارش , امت حزب الله در حمایت از جبهه مقاومت طرح نامه ای به رزمندگان مدافع حرم را در گیلان اجرایی کرده و مردم ولایت مدار گیلان می توانند در این طرح با نگارش نامه ای به مدافعان حرم و جوانان عراق و سوریه ,در راستای تقویت جبهه مقاومت و ترویج روحیه ایثار و شهادت، در ثواب مجاهدتشان شریک شوند.

علاقه مندان می توانند  نامه های خود را ره رایانامه قرارگاه جهادی به آدرس Nehzatejahad@Gmail.com , نمابر ۳۳۱۱۰۶۸۶_۰۱۳ , شماره تلگرام ۰۹۱۱۹۳۸۳۰۷۹  و کانال تلگرامی (_rhttp://telegram.me/nehzatejahad_i) ارسال نمایند.

photo_2016-01-11_19-06-35
tel final1

Share