دیارمیرزا بررسی می کند

آیا مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بازداشت شده است؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز یکی از پایگاه های خبری گیلان مدعی بازداشت علیرضا قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با حکم قضایی می شود. اما بررسی های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که قانع بازداشت نشده و صرفا جهت ادای پاره ای از توضیحات احضار شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز یکی از پایگاه های خبری گیلان مدعی بازداشت علیرضا قانع مدیرعامل  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با حکم قضایی می شود(اینجا) اما بررسی های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که قانع بازداشت نشده و صرفا جهت ادای پاره ای از توضیحات احضار شده است.

ghane_2016-01-03_07-57-34در حالی که تلفن همراه  علیرضا قانع خاموش بوده به سراغ فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت رفتیم تا صحت خبر بازداشت مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری را از او جویا شویم.قدیمی در تماس اول نسبت به بازداشت قانع اعلام بی اطلاعی می کند و از ما می خواهد که دقایقی دیگر در این خصوص با او تماس بگیریم. مدیر روابط عمومی شهرداری رشت در تماس بعدی خبرنگار دیارمیرزا خبر بازداشت قانع را تکذیب می کند و می گوید:طبق بررسی ها آقای قانع صرفا برای ادای توضیحات احضار شده اند و بازداشتی در کار نبوده است.

با حسینی مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تماس گرفتیم تا توضیحات او را نسبت به بازداشت یا عدم بازداشت آقای قانع جویا شویم.حسینی در گفتگو با ما همان اظهارات مدیر روابط عمومی شهرداری رشت را تکرار می کند و می گوید:بر طبق آنچه که حراست سازمان به من اطلاع داده اند ایشان بازداشت نشده و صرفا برای ادای پاره ای از توضیحات در خصوص مراسم روز رشت احضار شده اند.

گفتنی است علیرضا قانع رو گذشته ضمن عذرخواهی بابت برخی اتفاقات تلخ رخ داده در مراسم «روز رشت» گفته بود: «برنامه های هفته رشت در قالب کارگروهی متشکل از چند سازمان زیر مجموعه شهرداری برنامه ریزی شد که ما به نوبه خودمان، خالصانه و صادقانه بابت قصور و کوتاهی های به وجود آمده، از همه خانواده های شهید پرور و ولایت مدار و فرهیخته شهر رشت عذرخواهی می کنیم. هیچ قصدی در اشکالات به وجود آمده در برنامه های اجرا شده وجود نداشته و سازمان فرهنگی ورزشی با ایجاد یک کارگروه در حال رسیدگی به این موضوع و بررسی موشکافانه آن است و قطعا در برنامه های آتی کاستی ها را جبران و با خاطیان برخورد خواهد شد.»(متن کامل)

به گزارش دیارمیرزا در حالی که مجموعه برنامه های هفته رشت تا قبل روز آخر با یک روال منطقی و بدون هرگونه حاشیه در حال اجرا بود برخی اتفاقات رخ داده در روز آخر این هفته سبب شد تا کل برنامه های هفته ی رشت زیر سایه تنها یک برنامه قرار بگیرد و حواشی فراوانی برای سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری رشت ایجاد گردد.

tel final1

Share