مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۸ دستگاه‌ اجرایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (شامل ۱۸ دستگاه) از امروز ۲۰ دی‌ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (شامل ۱۸ دستگاه) از امروز ۲۰ دی‌ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org خبر داد.

۱۴۴۶۱۸۹۰۹۰۶۲۱_abdolvahed mirzazadeh-13حسین توکلی  با اعلام خبر فوق از اتمام مهلت ثبت‌نام این آزمون در روز شنبه ۲۶ دی‌ماه خبر داد و افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از امروز، همزمان با آغاز ثبت‌نام، روی سایت سازمان قرار گرفته و داوطلبان ضرورت دارد با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با تاکید بر اینکه دومین آزمون استخدامی نیمه متمرکز دستگاه‌های اجرایی با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود، در مورد زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون مذکور روز جمعه ۲۱ اسفندماه ۹۴ برگزار می‌شود.

tel final1

Share