رئیس گروه ورزش بانوان گیلان خبر داد:

آغاز المپیاد ورزشی برای کشف استعدادهای بانوان در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،المپیاد ورزشی بانوان یادواره سرداران و ۸ هزار شهید گیلان به مناسبت دهه فجر، اول بهمن در رشت آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ،المپیاد ورزشی بانوان یادواره سرداران و ۸ هزار شهید گیلان به مناسبت دهه فجر، اول بهمن در رشت آغاز می شود. Picture 139

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان گفت : این رقابتها از اول تا هشتم بهمن در ۹ رشته ورزشی باشرکت هزار و۲۰۰ نفر از بانوان ورزشکار رده سنی کمتر از ۱۶ سال از تمامی شهرستانها در رشت برگزار می شود.

مریم بخشی افزود: مراسم افتتاحیه این المپیاد ورزشی شنبه سوم بهمن ساعت ۱۶ با حضور خانم شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش وجوانان و جمعی از مسئولین استانی در سالن تختی رشت برگزار می شود.

وی با تشکر از حمایتها و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در این المپیاد ورزشی گفت : یکی از وظایف و برنامه های کمیته ورزش کنگره سرداران و ۸ هزار شهید گیلان، برگزاری المپیاد ورزشی بانوان بود که به همین مناسبت در سطح بالای کمی و کیفی با پهنه گسترده استانی بمنظور استعدادیابی برگزار خواهد شد.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل افزود: تاکنون چند جلسه با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان استان ، نواب روسای هیئتهای ورزشی و مسئولین ورزش بانوان شهرستانها برای برگزاری هرچه بهتر این المپیاد برگزار کرده ایم .

مریم بخشی خاطرنشان کرد: این المپیاد در رشته های تکواندو ، بدمینتون، بسکتبال، والیبال، شطرنج، کاراته، فوتسال، ووشو و دوومیدانی در سالنهای مجموعه ورزشی شهید عضدی و یادگارامام رشت برگزار می شود.

tel final1

Share