با تلاش آتش نشانان

آتش سوزی در مسکن مهر رشت و نجات جان ۸ شهروند /مسیر دسترسی سریع به مجتمع بسته شده بود/حادثه تلفات جانی نداشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم جستجو و نجات آتش نشانی شهرداری رشت با تلاش خود توانستند ۸ شهروند را در آتش سوزی رخ داده در مسکن مهر رشت را نجات دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،تیم جستجو ونجات آتش نشانی با تلاش خود توانستند ۸ شهروند را در آتش سوزی رخ داده در مسکن مهر رشت را نجات دهند.
۲۰۴۹-۹۹۱به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت وقوع این آتش سوزی در ساعت ۹:۰۷ دقیقه امروز ۱۹ دی ماه به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بی درنگ ستاد فرماندهی ۱۵ دستگاه خودرو بهمراه ۴۰ آتش نشان را به محل حادثه واقع در مسکن مهر، میدان اول ، بلوک ۳۲ اعزام کرد.

شهرام مومنی سرپرست معاونت عملیات سازمان که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن به محل بواسطه مشاهده دود و آتش از طبقه پنجم یک باب آپارتمان پنج طبقه سریعا آتش نشانان به دو گروه امداد و نجات و اطفای آتش تقسیم شدند.
مومنی با بیان اینکه دود گرفتگی شدیدی بواسطه این آتش سوزی در تمام آپارتمان رخ داده بود افزود: با توجه به خارج شدن بسیاری از ساکنین از داخل آپارتمان حادثه دیده و دود گرفته، خوشبختانه تیم نجات و جستجوی آتش نشانی توانست با تلاش ۸ تن از ساکنین که مشتمل بر ۴ کودک، یک مادر حدودا ۶۵ ساله، دو زن و یک مرد را از داخل مجتمع خارج کنند.

این مسوول آتش نشانی علت و میزان خسارت وارده به آپارتمان را در دست بررسی خواند و افزود: متاسفانه مسیر دسترسی سریع به مجتمع بواسطه خرابی مسیر بسته بوده و خودروهای آتش نشانی پس از دور زدن از میدان دوم و طی مسیری طولانی تر به محل حادثه رسیدند.

همین گزارش حاکی است: خوشبختانه آتش نشانان توانستند با تلاش نفس گیر از بروز هر گونه تلفات و آسیب های جانی پیشگیری نمایند.یکی از آتش نشانان بواسطه کهولت سن خانم ۶۵ ساله محبوس شده ، او را بر پشت خود نهاد و برای نجات جانش تا رسیدن به مکانی امن حمل کرد.

tel final1

Share