در آخرین روز ثبت نام

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان کاندیدا شد/نویسنده تاریخچه باشگاه استقلال در رشت ثبت نام کرد/شفاهی و اشرافی نامزد فومن و شفت شدند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.
بر این اساس در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس , ابراهیم بهمنی جلالی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان , رضا اکبری دارای دکترای زبان عربی ,محمد رضاییان کوچصفهان, مصطفی غالب نویسنده و پژوهشگر, علی مصفا دارای مدرک ارشد هنر با حضور در فرمانداری رشت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

دغدغه ام معیشت است

بهمنی جلالی مهترین دغدغه ی خود را انجام کار های مغفول توسط نماینده های مردم از جمله معیشت دانست و گفت:در مطبوعات مکتوب و مجازی فعالیت دارم و می دانم وضع رسانه ها رو به ورشکستگی است و خبرنگاران هم وضعیت مالی خوبی ندارند.
وی ادامه داد:خبرنگار باید آزاد اندیش و مستقل باشد اماوقتی معیشت بد باشد امکان دارد منحرف شود.اقشار مختلف جامعه نیز همینگونه اند.

photo_2015-12-26_16-04-23
مصطفی غالب دانشجوی دکترای مدیریت دولتی,مدیر آمار و اطلاعات مسکن مهر گیلان وعضو باشگاه پژوهشگران جوان پس از ثبت نام در انتخابات گفته است: اشتغال و احترام برای همه شهروندان از دغدغه های من است.

وی کتابی در خصوص تاریخچه باشگاه استقلال نوشته است و افزود:نویسنده و پدید آورنده کتاب دایره المعارف تاریخ باشگاه استقلال  هستم و در تیر ماه منتشر می می شود.

غالب با بیان اینکه تمامی آمار استقلال و تاریخ ۷۱ ساله آن را بدون تعصب گرداوری کرده است اظهار کرد:.شش تایی شدن معروف استقلال توسط پرسپولیس هم در این کتاب آمده است و عکس های کتاب برای اولین بار است که منتشر می شود و مرحوم دانایی فر این عکس ها رابه من رسانده اند.

photo_2015-12-26_15-50-03

شفاهی و اشرافی کاندید شدند

از فومن و شفت نیز خبر می رسد که علی شفاهی رییس ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی و ناصر اشرافی با حضور در فرمانداری فومن رسما داوطلب ورود به ملس شده اند.
photo_2015-12-26_15-14-20

Share