معاون اداری مالی شهرداری رشت

۴۲ درصد بودجه شهرداری رشت محقق شد/باید سختی ها را تحمل کرد/سعی می کنیم سهل انگاری های گذشتگان را جبران کنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داریوش رحمتی با بیان اینکه قائل به این هستیم تا در ابتدا حقوق کارمندان شهرداری و سپس حقوق نیروهای ستادی پرداخت شود ,گفت: از کل بودجه شهرداری۴۲ تحقق یافته است بنابراین ما فقط باید ۴۲ درصد پرداختی داشته باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داریوش رحمتی معاون اداری مالی شهرداری رشت در شصت و نهمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت با بیان اینکه قائل به این هستیم تا در ابتدا حقوق کارمندان شهرداری و سپس حقوق نیروهای ستادی پرداخت شود ,گفت: از کل بودجه شهرداری۴۲ تحقق یافته است بنابراین ما فقط باید ۴۲ درصد پرداختی داشته باشیم.

photo_2015-12-08_14-55-18به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,رحمتی با بیان اینکه تلاش می شود تا تمام پرداختی ها به موقع انجام گیرد, تصریح کرد: بحث مالی شهرداری اگر همین گونه ادامه پیدا کند باز هم حقوق کارمندان با تأخیر پرداخت می شود.

وی گفت: تعداد پروژه های عمرانی شهرداری بالاست اما هیچ کدام از کارگاه ها از تعطیل شده اند و ما سعی می کنیم سهل انگاری های گذشتگان را جبران کنیم ,بنابراین باید سختی ها را تحمل کرد.

از سال ۹۸ بودجه ها به نگهداشت اختصاص می یابد نه برای توسعه

احمدرضا حق بین رییس گروه برنامه و بودجه شهرداری رشت نیز در این نشست گفت: برای سال ۹۵ یک بودجه برای محلات , یک بودجه برای منطقه و یک بودجه برای بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: برای سال آینده افتتاح سه  ایستگاه برای آتش نشانی رشت در نظر گرفته شده است که با این کار به نقطه پایداری آتش نشانی خواهیم رسید.

حق بین افزود: برای سال آتی یک هشتم هزینه های مرکز به آتش نشانی اختصاص یافته است که این موضوع نگاه مثبت مسئولین شهرداری به این سازمان را نشان می دهد.

وی در پایان گفت:  تا سال ۹۸ پروژه های توسعه ای خود را انجام دهیم و از این سال به بعد دیگر بودجه ها به نگهداشت اختصاص می یابد نه برای توسعه.

tel final1

Share