از گوشه کنار سیاست در گیلان

گفته اند که شماها نیایید تا مانع راى آورى دوباره نماینده فعلی شویم/واکنش رهبری املشی به حواشی روزهای اخیر / باند حرفه ای فروش سلاح شکاری در سیاهکل متلاشی شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا, بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری بخشی از مهم‌ترین اخبار که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین

در روزهایی که برجسب زدن عادی شده جای تعجبی ندارد مرا انقلابی ندانند

rahbari_9510محمدمهدی رهبری املشی نماینده مردم رودسر و املش بعد از حواشی به وجود آمده در خصوص نطقش در مجلس در گفت و گوی کوتاهی با تابناک اظهار کرد: در نطق پیش از دستور نظراتی را بیان کردم که سال ها به آن اعتقاد و باور دارم و چیز جدیدی نبود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تمام صحبت های من در چهارچوب نظام و انقلاب بود و خطراتی را که مشاهده کردم تذکر دادم ؛ اما برخی از روی دلسوزی و برخی هم با قصد و غرض ، هرچه خواستند علیه من نوشتند.

وی ادامه داد: مگر می شود تردید داشته باشیم که جوانان انقلاب که در منطقه جانشان را کف دست گرفته اند و برای حفظ نظام و ارزش های اسلامی راهی منطقه شده اند ، کارشان خدایی نباشد!؟

نماینده مردم رودسر و املش در پایان اظهار کرد: در روزهایی که برچسب زدن به افراد ، امری عادی شده، جای تعجبی ندارد که من را هم انقلابی ندانند.

گفته اند که شماها نیایید تا مانع راى آورى دوباره نماینده فعلی شویم

nadimi_9261 (1)ایرج ندیمی در روزنوشت های خود نوشت:

فرق !؟آوردند که قرار است فلانى از فلان بن فلان ! در انتخابات مجلس شوراى اسلامى حمایت کند.
باز اوردند که :فلانى از فلانى ها درخواست کرد که شماها! نیایید تا بشود اراء را یک جا کرد.تا شاید مانع راى اورى دوباره بلکه چند باره نماینده موجود شویم
خوب است به این چند سئوال پاسخ داده شود که ؛
فرق حکم یک نفر براى دیگرى ، با اخذ اراء توسط مردم چیست ؟
آیا میزان راى مردم -مى باشد- با این روش ها در تضاد نیست ؟
آیا اگر شما در انتخابات مداخله فرمایید دیگران هم این اجازه را خواهند داشت تا…
آیا راى شما و نظرتان ارشادى است یا با الزامات سیاسى وفقهى روبروست ؟
آیا مردم تابع اراء اشخاص هستند یا خودشان تصمیم مى گیرند ؟
آیا آن قدر نفوذ کلمه وجود دارد که مردم بگویند؛ از مرکز استان خواسته شد پس نیازى به خدمت و تبلیغ وراى وکاندیداتورى دیگران نیست ؟
این راه به مقصد مى رسد ؟!آن بنده هاى خدایى که چندسال در تلاش بودند به چه دلیل به راحتى تسلیم شدند؟!
فرق دموکراسى با این روش ها چیست ؟!به چه دلیل امام (ره) با کتمان راى و رهبر معظم مى فرمایند؛ حتّى خانواده از راى ما مطلع نیستند !؟
راه قانون و امام ورهبر با این روش هاى مداخله اشکار وجانبدارانه چقدر متفاوت است ؟!
مردم انقلاب کرده بودند تا منتخبین واقعى ( نه انتصابى ) در مجالس ظاهر شوند به نظر شما این مداخلات با دموکراسى ومردمسالارى دینى سازگار است ؟!
آیا مردم ( این زمانه ) این روش ها را برمى تابند؟!
آیا مردم خود را فاقد راى دانسته ومى گویند باید در رشت تعیین تکلیف گردد.ایا این همه تحصیلکرده خواهند پذیرفت که خودشان حتّى حقّ اظهارنظر و انتخاب نداشته باشند ؟!
آیا این روش ها در این عصر و براى این نسل مقرون به فائده خواهد بود .آیا موجبات رفتار دیگر مردم نخواهد گردید؟!
آیا مردم ان چند نفر را که مى خواهند یک فرد ویک منزل براى انها تصمیم بگیرد را از تاریخ  سیاسى و انتخاباتى محو  نخواهند کرد؟!
آیا آن چند نفر دیگر – رو- خواهد داشت تا بین مردم حاضر شوند و خود را تبلیغ کنند ؟!
آیا مردم به انها نخواهند گفت شما همان رشت بمانید !؟نخواهند گفت که شما براى ما حقّى قائل نیستید براى چه اینجا هستید ؟!و…

 باند حرفه ای فروش سلاح شکاری در سیاهکل متلاشی شد

سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل با صدور اطلاعیه ای به پایگاه خبری تحلیلی درسیاهکل اعلام کرد: با هماهنگی دستگاه محترم قضایی؛ یک باند حرفه ای فروش سلاح شکاری غیرمجاز در سطح شهرستان سیاهکل توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه پاسداران ناحیه سیاهکل متلاشی شد.

در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

در این اطلاعیه آمده است: از تمامی شهروندان سیاهکلی درخواست می شود تا در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را به شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه اعلام نمایند.

tel final1

 

Share