دیارمیرزا گزارش می دهد

چهره ها می آیند ; معرفی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از ده روز مانده به زمان ثبت نام انتخابات مجلس دهم در گام نهم سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل رفته و به معرفی نامزدهای احتمالی این حوزه انتخابیه می پردازد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از ده روز مانده به زمان ثبت نام انتخابات مجلس دهم در گام نهم سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل رفته و به معرفی نامزدهای احتمالی این حوزه انتخابیه می پردازد. از این حوزه یک نفر به بهارستان راه می یابد.
ناگفته نماند تا روز پایان ثبت نام احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها وجود دارد.

pm.701897ابوذر(ایرج) ندیمی: نماینده ادوار ششم, هفتم و نهم مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی یک چهره ی کاملا رسانه ای بوده و در بین اقشار مختلف مردم از مقبولیت زیادی برخوردار است.پیش بینی می شود معاون سابق وزارت صنایع در انتخابات پیش رو علاوه بر اقشار مختلف مردم, مورد حمایت اعتدالگرایان نیز قرار گیرد.

ذبیح اله نیکفر لیالستانی: این پزشک اصولگرا که در دوره پیشین انتخابات مجلس توانسته بود حدود ۲۷ هزار رای را به خود اختصاص دهد ,رئیس ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در لاهیجان بوده و پیش بینی می شود یکی از چهره های اصلی انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل باشد و همچنین مورد حمایت اصولگرایان و جامعه پزشکی قرار گیرد.

اسماعیل بابایی:کاندیدای دوره های قبلی مجلس , سردفتر اسناد رسمی بوده و در انتخابات مجلس نهم بیش از ۶ هزار رای به خود اختصاص داده بود.

رسول فرخی: وی کارند استانداری گیلان می باشد و در انتخابات پیشین بیش از ۵ هزار رای به دست آورده بود.

یوسف قاسمی کولک: نماینده دوره هشتم مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس در انتخابات دوره گذشته با کسب حدود ۱۸ هزار رای بعد از ندیمی و نیکفر در جایگاه سوم ایستاد و کرسی سبز بهارستان را از دست داد.به نظر می رسد مشاور وزیر سابق اقتصاد در صورت کاندیداتوری راه سختی در پیش رو داشه باشد اگرچه مورد حمایت اصولگرایان قرار گیرد.

محمد آقاجانزاده : فرماندار سیاهکل  و لاهیجان در دولت احمدی نژاد و معاون سابق عمرانی استاندار گیلان , پیش بینی می شود در صورت کاندیداتوری مورد حمایت اصولگرایان قرار گیرد.

محمدمهدی قربانی : فرزند نماینده معزز ولی فقیه در گیلان مدرس دانشگاه و مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی می باشد و پیش از این مدیر کارگروه GIS، مدیر امور املاک و اراضی، مسئول پیگیری مصوبات هیأت مدیره و معاون سابق امور عمرانی سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی,مدیر فنی و عمرانی مصلی حضرت امام خمینی(ره) رشت، مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان گیلان، عضو هیأت مدیره خانه سالمندان لاهیجان و عضو هیأت مدیره سازمان اتوبوس رانی شهرداری رشت بوده است.

محمد امیری:حضور رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان در انتخابات پیش رو محتمل است.

مجید استوار:وی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی بوده و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد رشت می باشد. در کنار مقالات متنوع «انقلاب اسلامی و نبرد نمادها» نام کتابی است که از «استوار» به چاپ رسیده است.

علی نصرتی فلاح: رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیاهکل پس از استعا از سمتش عملا خود را به عنوان یکی از کاندیدا معرفی کرد.

علی محرر : رئیس سابق سازمان چای کشور که عملکرد او انتقادات زیادی را در پی داشت نامزد انتخابات هشتمین دوره مجلس نیز بوده و به نظر می رسد در انتخابات پیش روز نیز ثبت نام کند.اظهارات اخیر محرر  در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان چای و باج خواه معرفی کردن اطرافیان نمایندگان مجلس , حاشیه ساز شده بود.

روح اله مدامی ملومه :وی مدرس دانشگاه بوده و در یک خانواده مذهبی و کشاورز رشد پیدا کرده است.مدامی در انتخابات مجلس نهم با کسب کمتر از ۲ هزار رای بین ۱۲ کاندیدای حوزه لاهیجان و سیاهکل نفر هفتم شد.

علی نقی خانی پور راد: وی بازنشسته وزارت کشور بوده و در انتخابات مجلس نهم تنها ۶۸۱ رای کسب کرده بود.

سیدحجت مهدی سعیدی: مدیرکل سابق فرهنگ و ارشادی اسلامی گیلان, فرماندار سابق سیاهکل و رئیس سابق دانشگاه آزاد لاهیجان از چهره های سیاسی – فرهنگی و دانشگاهی استان محسوب می شود و یادداشت های متعددی از او در فضای رسانه ای استان منتشر شده است.

محمد مهدی آل حبیب : مشاور مهدی سعادتی استاندار اسبق گیلان و یکی از حامیان اسفندیار رحیم مشایی در سال ۹۲  برای مدت کوتاهی سرپرست بخشداری آسارا استان تازه تاسیس البرز شد.با توجه به نزدیکی آل حبیب به دولت سابق باید دید که آیا وی در صورت کاندیداتوری مورد حمایت آنها قرار می گیرد؟!

هادی صدیقی: وی کارشناس مدیریت رسانه و کارمند صداوسیما بوده و سابقه مدیرکل حقوقی و املاک سازمان تریبت بدنی را داراست.صدیقی در انتخابات مجلس نهم کمتر از ۶ هزار رای کسب کرده بود.

هادی رفیع پور:نامزد انتخابات مجلس نهم که چیزی کمتر از ۲ هزار رای به دست آورده بود بازنشسته وزارت بوده و پیش بینی می شود در انتخابات هفتم اسفند نیز حضور داشته باشد.

غلامرضا پور شعبان: وی کارشناس ارشد کشاورزی بوده، مدرس دانشگاه و مسئول خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.

از آرش چایچی نصرتی (مدرس دانشگاه) آرمین آقاجانپور ,نقی حیدر دوست(کاندیدای مجلس نهم) به عنوان دیگر کاندیدای این حوزه انتخابیه نام می برند.

tel final1

Share