با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان

پیکر شهید روحی‌چوکامی فردا در رشت تشییع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیکر پاک ششمین مدافع حرم در گیلان، تکاور شهید نیروی دریایی سپاه «روحی‌چوکامی» فردا در رشت تشییع و در بخش خمام به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم حبیب روحی‌چوکامی فردا ساعت هشت صبح از مقابل سپاه ناحیه مرکزی پل عراق رشت تا میدان فرهنگ و مصلای این شهر تشییع می‌شود.

۱۳۹۴۰۹۱۹۰۰۰۱۷۷_PhotoAپیکر شهید روحی‌چوکامی در قالب کاروان سواره تا دهستان چوکام خمام تشییع و در مزار شهدای این بخش به خاک سپرده می‌شود.

شهید روحی‌چوکامی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به نیروی دریایی سپاه انتقال پیدا کرد و از تکاوران بسیار زبده نیروی دریایی سپاه بود که به منطقه یکم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان منتقل شد و عضو تیپ امام سجاد (ع) نیروی دریایی سپاه بود.

روحی‌چوکامی برای انجام فعالیت‌های مستشاری در عرصه‌های نبرد علیه گروه تکفیری داعش به سوریه اعزام شده‌ بود که توسط عوامل استکبار به شهادت رسید.

حبیب روحی‌چوکامی ششمین شهید مدافع حرم از گیلان پس از شهیدان علیزاده، عطری، خوشه‌بر، طاهرنیا و سیرت‌نیا است و از این شهید سه فرزند به یادگار مانده که کوچک‌ترین آن، دو ماهه است.

tel final1

Share