پیام رئیس مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز دانشجو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده ایمن آبادی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: عقلانیت و نشاط، سیاسی بودن،مطالبه گری ، نقد منصفانه ، کارشناسانه،عدالت خواهی ،فسادستیزی،ایجاد روحیه امید و مبارزه با یاس از مولفه هایی است که پرچمداران جنبش دانشجویی را باید به دوش بکشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان در پیامی، نقطه عطف نامگذاری روز ۱۶آذر به عنوان روز دانشجو را استکبارستیزی دانست.
۱۱۸۵۰۴_thum غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: عقلانیت و نشاط، سیاسی بودن،مطالبه گری ، نقد منصفانه ، کارشناسانه،عدالت خواهی ،فسادستیزی،ایجاد روحیه امید و مبارزه با یاس از مولفه هایی است که پرچمداران جنبش دانشجویی را باید به دوش بکشند.

متن این پیام بشرح زیر است:

بی شک نقطه عطف نام گذاری روز۱۶آذر به عنوان روز دانشجو و در پی شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران پس از گذشت ۶ دهه،همواره روز ملی استکبار ستیزی است.

عقلانیت و نشاط، سیاسی بودن،مطالبه گری ، نقد منصفانه ، کارشناسانه،عدالت خواهی ،فسادستیزی،ایجاد روحیه امید و مبارزه با یاس از دیگر مولفه هایی است که پرچمداران جنبش دانشجویی باید به دوش بکشند تا پس از تبدیل شدن آن به گفتمانی معقول و مقبول عموم دانشجویان و به تبع هدایت و پویایی مسئولان از یک سو، پیشرفت عادلانه کشور را از سوی دیگر به همراه داشته باشد.

استکبار امروز مجموعه ای از سیاستمداران استکبار جهانی با زورگویی،جنگ افروزی و کشتار مردم بی گناه از یک سو و متفکران وابسته به آنها با تئوری پردازی تامین کننده منافعشان،که جنگ نرم و ایران هراسی مصداق بارز آن می باشد،و مبرهن است که چنین دانشجویی باید بصورت نرم به مبارزه همه جانبه با آن بپردازد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و بزرگداشت این روز خجسته یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و دانشگاه و شهدای هسته ای کشور را گرامی می دارم و برای همه دانشجویان و دانشگاهیان که با تلاش و مجاهدت خود در عرصه های جهانی تولید علم ،اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده اند،آرزوی موفقیت روز افزون در عرصه علم و ادب و ایمان دارم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی -رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی

tel final1

Share