ندیمی در دیدار با هیئت رئیسه تعاونی تاکسیرانی لاهیجان

پای خودروهای منطقه آزاد انزلی به ناوگان حمل و نقل لاهیجان باز می شود/ بهترین نقاط و بهترین زمین های شهر لاهیجان بی مصرف و کم اثر رها شده اند

ببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ندیمی با اشاره به اینکه باید یک کمیته ی اقتصادی در شهرداری لاهیجان ایجاد شود، خاطر نشان کرد: بهترین نقاط و بهترین زمین های شهر لاهیجان که در تملک شهرداری هست کاملا بیهوده، بی مصرف و کم اثر رها شده در حالی که ماهانه میلیاردها تومان از طریق همین زمین ها می توان به درآمد شهرداری که از بحران مالی رنج می برد، اضافه کرد.

ببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از «زبان گویا» ابوذر ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در نشست با رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای هیئت رئیسه تعاونی تاکسیرانی لاهیجان، ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: حمایت از ظرفیت ها و فرصت های گیلانی بر ما واجب است.

image_800_600وی با تقدیر و تشکر از زحمات حسینعلی خدایگانی در سمت ریاست شورای شهر، گفت: ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مجدد آقای خدایگانی به عنوان ریاست شورای عالی استان گیلان باید گفت که ایشان از فرصت های مردم لاهیجان در استان و کشور هستند زیرا می توانیم بسیاری از مشکلات حوزه ی مدیریت شهری را از طریق ایشان حل کنیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: مدیریت یکپارچه حمل نقل، یکی از ارکان شهرها می باشد که در همه جای دنیا به آن توجه ویژه می شود.

ندیمی با اشاره به اینکه شهر به نظم احتیاج دارد، خاطر نشان کرد: وقتی برند شهر هوشمند برای لاهیجان مطرح می شود، باید در ابتدا نظم را برای مدیریت و شهر خود تعریف کنیم.

وی ادامه داد: چارچوب کامل نظم در حمل نقل شهری، نیازمند یکپارچگی و هم پوشانی فرمانداری، شورای شهر، شهرداری، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل، تاکسیرانی و … است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: الگو برداری در نوسازی ناوگان حمل و نقل و حتی قوانین موجود بر این سازمان شهری می تواند، مجموعه را در رسیدن به هدف خود، راهنمایی کند.

ندیمی با تأکید بر اینکه پیگیر امور مربوط به اختصاص خودروهای منطقه آزاد انزلی به ناوگان حمل و نقل شهری خواهد بود، افزود: محیط زیست یکی از دغدغه های امروز و بحران های آینده ی ما است و این معنی می دهد که نباید در شهر ما، از خودروهایی نظیر پیکان در مجموعه تاکسیرانی استفاده کرد که عمرش مدتها است به پایان رسیده و خطری برای محیط زیست شهر محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه باید یک کمیته ی اقتصادی در شهرداری لاهیجان ایجاد شود، خاطر نشان کرد: بهترین نقاط و بهترین زمین های شهر لاهیجان که در تملک شهرداری هست کاملا بیهوده، بی مصرف و کم اثر رها شده در حالی که ماهانه میلیاردها تومان از طریق همین زمین ها می توان به درآمد شهرداری که از بحران مالی رنج می برد، اضافه کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تعاونی تاکسیرانی لاهیجان باید به تغییر مجموعه ی خود نیز فکر کند و کوچکترین کار در این زمینه لباس های متحد الشکل و آراستگی ظاهری رانندگان مجموعه است و این کار کوچک می تواند در قضاوت مردم و مسافران نسبت به شخصیت شهر ما تأثیر بگذارد.

tel final1

Share