رئیس مجمع نمایندگان گیلان محور مباحث مطرح شده را تشریح کرد

وفاق و همدلی نمایندگان گیلان و مسئولان استان در جهت حل مشکلات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده با بیان اینکه در بین نمایندگان برای رفع مشکلات استان تفاهم و همدلی ایجاد شده است , اظهار کرد:در دیدار با دکتر نجفی استاندار پرتلاش و همچنین حضرت آیت الله قربانی پدر معنوی گیلان در خصوص معضلات مختلف استان موارد خوبی مطرح شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت «روز مجلس» مجمع نمایندگان استان گیلان با استاندار و نماینده معظم ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

jafarzade_5778در همین رابطه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در گفتگو ی اختصاصی با دیارمیرزا  در خصوص محور موضوعات مطرح شده در دو نشست جداگانه ای که صبح امروز برگزار شد ,اظهار کرد:این جلسات در جهت وفاق و همدلی بیشتر نمایندگان استان در قوه مقننه و مسئولان استان بوده و در دیدار با دکتر نجفی استاندار پرتلاش و همچنین حضرت آیت الله قربانی پدر معنوی گیلان در خصوص معضلات مختلف استان موارد خوبی مطرح شد و همچنین نمایندگان بر همدلی بیشتر در جهت حل مشکلات تاکید کردند.

جعفرزاده در تشریح موضوعات مطرح شده در صبحانه کاری با استاندار گیلان بیان داشت: در این جلسه مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان و بحث تکمیل آزادراه قروین -رشت و همچنین تسریع در روند احداث راه آهن گیلان مباحثی مطرح شد.

وی با بیان اینکه توسعه رشت و چگونگی کمک به شهردار این شهر در جهت اجرای درست بازآفرینی شهر رشت از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بوده است, اظهار کرد:در این جلسه نمایندگان بر لزوم ساماندهی رودخانه های رشت و پیگیری معضلات زیست محیطی استان گیلان و همچنین پرداخت مطالبات چایگاران و صیادان تاکید نمودند.

جعفرزاده با بیان اینکه در بین نمایندگان برای رفع مشکلات استان تفاهم و همدلی ایجاد شده است , اظهار کرد:همچنین با دستور استاندار گیلان قرار است در خصوص ساماندهی رودخانه های رشت و معضلات زیست محیطی سراوان جلسه مشترکی در روز پنجشنبه برگزار شود تا نگاه ویژه ای به شهرستان رشت که ۴۰ درصد جمعیت استان را داراست صورت پذیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه در دیدار نمایندگان با آیت الله قربانی , ایشان رهنمودهای مفیدی ارائه کردند ,اظهار داشت:در این جلسه گزارش عملکردی از فعالیت های انجام شده و همچنین مشکلات استان ارائه شد و حضرت آیت الله قربانی نیز از نمایندگان خواستند با تبعیت از اصحاب کربلا و اهل بیت, همانند شهید مدرس در دفاع از حقوق ملت گام بردارند.

tel final1

Share